Pilotul Napoca Rally Academy, Tempesta, isi incepe programul de pregatire pentru sezonul 2011. El a plecat spre Italia, urmand sa participe in perioada 12-13 martie la Rallye Elba ? Porto Azzurro Cup. La acest raliu Tempesta il va avea insa in dreapta pe Lucio Baggio, experimentatul copilot al juniorului Simone Tempestini. Dorin Pulpea nu face deplasarea in Italia, urmand sa sufere o operatie pentru corectarea unei deviatii de sept. ?Merg Rallye Elba pentru a ma pregati si pentru a incerca sa gasim cele mai potrivite setari pentru masina. Voi alerga alaturi de actualul copilot al lui Simone, fostul meu navigator, Lucio Baggio, pentru ca, tot in cadrul pregatirilor pentru acest sezon, Dorin va avea parte de o mica interventie chirurgicala. Va fi insa cu siguranta alaturi de mine la urmatoarele teste pe care le vom face in Romania si, bineinteles, imi va sta in dreapta la prima etapa, la Brasov?, a declarat Tempesta.
Organizat dupa sistemul ?ronde?, Rallye Elba ? Porto Azzuro Cup, are programate doar 2 probe speciale, una sambata si alta duminica, fiecare dintre ele urmand a fi parcursa de cate doua ori. Peste 90 de echipaje figureaza pe lista de inscrieri, aceasta competitie constituindu-se intr-un test foarte util in debutul sezonului.
Desi au cochetat cu ideea de a folosi in campionatul intern o alta masina de grupa N si sa alerge cu Peugeot-ul Super 2000 doar in competitiile internationale, Tempesta si Dorin au decis in cele din urma sa foloseasca masina de anul trecut in toate raliurile din 2011.?Dupa Monte Carlo si dupa ce am analizat toate noutatile anuntate pentru acest an, am hotarat sa ne dam tot sezonul cu Peugeot-ul S 2000. Masina este configurata dupa specificatiile pentru 2011, motorul e nou, franele sunt noi, e revizuita in totalitate si, speram noi, performanta. Eu si Dorin ne pregatim intens si asteptam sa vedem ce se va intampla la Brasov, in prima etapa a Campionatului National de Raliuri?, a mai anuntat Tempesta.
Andi Hutanu ? ofiter de presa Napoca Rally Academy.