Etapa numarul III a Campionatului National de Viteza in Coasta a avut loc in ziua de sambata 21 mai, aducand o schimbare in formatul traditional al desfasurarii etapelor cu o zi de pauza intre ele. Seria de incidente neplacute survenite la inceputul acestei zile a insemnat desfasurarea cursei in regim incetinit, iar Paul Andronic a decis sa nici nu ia startul in prima mansa cronometrata, datorita uleiului imprastiat pe suprafata de concurs de-a lungul unei distante considerabile. Pana la sfarsitul zilei de concurs, Paul a reusit sa obtina un timp de 1:46.618 , fapt ce i-a adus victoria la grupa H si pozitia a 2a in clasamentul de la Open. Cele 35 de puncte obtinute de Paul, adunate cu cele 15 puncte obtinute de coechipierul Giui Anghelescu Stefan-Junior au insemnat clasarea pe pozitia a 2a a echipei Autotehnica la sfarsitul zilei de concurs, la doar 8 puncte in spatele echipei clasate pe primul loc.
In ziua de duminica s-a desfasurat etapa cu numarul IV din CNVCR, in aceeasi locatie ca si in ziua precedenta. Cel mai bun timp obtinut de Paul Andronic in ziua de sambata a fost imbunatatit cu 0.585 sutimi, rezultatul final fiind acelasi: Victorie la grupa H, pozitia secunda la Open. Situatia a fost de aceeasi natura si in cadrul clasamentelor pentru echipe, ecartul fata de prima pozitie fiind de doar 8 puncte. Desi in momentul de fata este situat pe pozitia a 2a in clasamentul general, mai urmeaza un numar de 12 etape, in care speram ca distanta fata de liderul campionatului sa fie redusa si poate depasita, chiar daca monopostul nu poate fi privit ca fiind un concurent direct. Pana la momentul respectiv, Evo IX H Autotehnica poate fi considerat, alaturi de pilotul sau, Paul Andronic, cel mai rapid automobil de competitie din CNVCR. Sprijinul sponsorilor Enel, Motul si SKF este unul deosebit de important, si impreuna cu pasiunea si energia ce caracterizeaza intreaga echipa Autotehnica, pot surveni unele permutari favorabile echipei la momentul urcarii pe podium la sfarsit de an.