? Extrem de motivat inaintea startului, echipajul a fost pus in dificultate de probleme tehnice
? O decizie neinspirata l-a privat pe Titi Aur de un nou loc pe podium
Raliul Sibiului reprezinta specialitatea lui Titi Aur, pilotul detinand recordul de victorii. La editia din acest an, lucrurile nu au mers insa bine pentru multiplul Campion National, care a luat decizia de a se retrage din concurs din cauza unor probleme la sistemul de alimentare cu carburant al automobilului Mitsubishi Lancer Evo 9.
?Raliul Sibiului este unul extraordinar. Totul este pregatit ca la carte, asa cum se intampla si ?n Campionatul Mondial. Din pacate, si intamplarea nefericita cu cei doi motociclisti aflati pe traseu este asemanatoare Campionatului Mondial, pentru ca si acolo au loc astfel de evenimente. Organizatorul nu ar trebui condamnat pentru acest incident nefericit. In rest, totul a fost la superlativ.
?n ceea ce ma priveste, am venit la Sibiu foarte motivat. Am facut ?nsa greseala de a nu verifica injectoarele masinii, injectoare care s-au defectat treptat si nu mi-am dat seama de ce motorul mergea din ce ?n ce mai rau. Am crezut ca timpii slabi sunt din vina mea pentru ca nu pilotez cum trebuie. Vineri seara eram bulversat total, iar a doua zi am zis ca o sa ma retrag din raliuri.
La proba Calugaru mi-am dat seama ?nsa ca motorul mergea numai ?n trei cilindri si a fost prima data c?nd m-am bucurat de acest lucru, pentru ca am realizat ca vina pentru ritmul slab nu ?mi apartinea. ?n service am schimbat tot sistemul de alimentare, mai putin injectoarele, din lipsa de timp. La iesirea din parc am vazut ca masina nu merge si am decis sa ne retragem. A fost o greseala de strategie pentru ca, av?nd ?n vedere cum au decurs lucrurile p?na la final, am fi fost pe locul 3, chiar si cu motorul stricat.
Daca nu aveam aceasta problema tehnica as fi fost 100 % pregatit pentru pentru victorie?, a declarat Titi Aur.
Echipajul Titi Aur/Karoly Borbely este sustinut ?n sezonul 2011 de COSMOTE Romania, Smailo, Jack Daniel?s, thegroup si Michelin.