Dupa o pauza prelungita nedorita de catre sportivi sau fani, datorata anularii Raliului Argesului, Campionatul National de Raliuri Dunlop isi muta fortele pe macadam. A doua jumatate a sezonului incepe cu Raliul Sibiului, poate cea mai dura etapa, dar si una dintre cele mai spectaculoase datorita probelor extrem de tehnice.
Raliul propune o configuratie mixta imbunatatita fata de 2010, procentul asfaltului ajungand la 18%. Cei 119,6 km de proba sunt grupati in 11 speciale ce includ ?Crinti?, cunoscuta ?Santa? sau superspeciala din cartierul Strand.
Shakedown-ul raliului este programat joi, incepand de la ora 13:00 in Cartierul Gusterita din Sibiu, ca mai apoi de la ora 20:00 toate echipajele sa fie prezente in Piata Mare a orasului pentru intalnirea cu fanii.
Startul oficial va fi dat vineri de celebra superspeciala in lungime de 2,5 km la ora 16:30, careia i-a fost schimbata suprafata de rulare in zonele periculoase ale traseului. Cele doua treceri pe “Dobarca”, in lungime de 7,5 km vor avea loc de la 18:25 si 20:13. Ziua intai a raliului va fi incheiata de o urcare spre Paltinis, pe asfalt, si de bine-cunoscuta Santa, ambele alergate la lumina farurilor.
Ziua a doua propune cate doua treceri pe “Crinti”, “Santa” si “Calugaru-Max”, compusa din fosta proba “Calugaru” continuata de urcarea spre Paltinis pe asfalt. Spectacolul zilei secunde va fi asigurat de alegerea pneurilor pentru buclele care presupun treceri pe suprafete diferite: asfalt si macadam.
O noutate o reprezinta aparitia fostului vicecampion mondial Fran?ois Delecour pe o Dacia Logan, dar si prezenta italianului Campedelli Simone, pe un Citroen DS3 R3. Trecerea lui Edwin Keleti la clasa 19 va anima lupta pentru victoria la clasa dupa ce Danny Ungur a dominat inceputul sezonului, confruntarea dintre Napoca Rally Academy si Jack Daniels Rally Team anuntandu-se interesanta. Gergo Szabo revine pe suprafata lui preferata si isi anunta intentia de a recupera avansul acumulat de Vali Porcisteanu la etapele de pe asfalt.
Va asteptam pe probe!