Danny Ungur a abandonat la Tara Barsei dar a castigat titlul la clasa 19
Vlad Cosma s-a impus la doua roti motrice, la clasa 6, in Trofeul Citroen si in clasamentul
juniorilor
Pentru echipajul Napoca Rally Academy, Danny Ungur/Tony Avram, Raliul Tara Barsei s-a incheiat, practic, inainte sa inceapa. Chiar in super-speciala de deschidere, Baneasa Rally Show, motorul Subaru-ului Impreza WRX STi N15 a cedat, cei doi fiind nevoiti sa traga pe dreapta inainte sa ia contact cu probele de macadam ale raliului. Cu toate acestea, in urma abandonului lui Ioan Balea, Danny , care pana acum s-a impus in toate etapele disputate, a devenit castigatorul Clasei 19, cu doua etape inainte de final. Pilotul Napoca Rally Academy cocheteaza acum cu revenirea la clasa 3 (fosta grupa N): ?Dumnezeu le-a aranjat pe toate. Trebuia oricum sa scadem rezultatul dintr-o etapa la finalul sezonului, o sa scadem Raliul Tara Barsei. A cedat motorul, nu e vina nimanui, pistoanele erau noi, credem ca a cedat un piston din cauza unui defect de fabricatie. Imi pare rau, erau probe frumoase, as fi vrut sa pilotez aici si sa aducem inca 25 de puncte pentru echipa. Dar am devenit castigatorii clasei chiar fara sa concuram aici. Suntem fericiti, ma tenteaza o revenire la clasa 3, sa adun ceva puncte si acolo, regulamentul permite acest lucru o data intr-un sezon. Decizia o vom lua insa acasa, impreuna cu echipa, in functie si de interesele Napoca Rally Academy?, a declarat Danny.
Pentru Vlad Cosma si Florin Dorca, Raliul Tara Barsei a decurs perfect: ei s-au impus in clasamentul masinilor cu tractiunea pe o singura punte, in clasa 6, in Citroen Racing Trophy si in clasamentul juniorilor dupa o cursa pe care au controlat-o de la un capat la altul. Pe super-speciala de vineri seara, Vlad a obtinut al doilea timp la doua roti motrice, dar sambata s-a instalat in fruntea clasamentului 2WD inca dupa prima proba a zilei, pozitie pe care nu a mai parasit-o pana la sfarsitul raliului, desi nu a fost, nici el, ocolit de probleme tehnice. ?Ne-am impus la limita, la 1,2 secunde, dar am obtinut victoria la doua roti motrice. A fost un raliu foarte greu, am avut ceva probleme in prima jumatate a zilei, motorul nu tragea si am crezut ca acest lucru se datoreaza faptului si-a atins limita de kilometri si ca este necesara revizia. A fost, de fapt vorba de un contact electric, care ne-a incetinit pe probele in urcare. Am avut inspiratia sa schimbam clapeta de acceleratie, firele s-au miscat si s-a restabilit contactul, dupa care motorul a functionat in parametri normali si am putut sa merg la potential maxim pe ultimele doua probe. Pe ultima proba, insa, l-am ajuns pe Alex Filip care avea pana si am mers in praful lui aproximativ trei kilometri. Am pierdut foarte mult timp acolo, dar ne-a ramas suficient cat sa castigam. Suntem foarte bucurosi, Florin a fost la inaltime, masina a fost la inaltime si baietii de la Transilvania MotorSport au fost, inca o data, exceptionali?, a spus, fericit, Vlad in ultimul parc de service.
Dupa acest rezultat, Vlad Cosma a urcat pe ultima treapta a podiumului 2WD, la doar 11 puncte de prima pozitie, ocupa locul secund la clasa sase, la 14,5 puncte de locul 1 si a devenit lider in clasamentul general al juniorilor.
Andi Hutanu