L-am gasit pe Marco Tempestini alaturi de echipajele ce au efectuat sambata teste pe Tarnita pentru debutul sezonului de CNR. A avut bunavointa sa ne raspunda la cateva intrebari despre obiectivele lui din acest an pe plan intern si extern, dar si despre trecerea la o noua masina: Subaru Impreza R4.
RallyMax: Buna Marco! Ai inceput sezonul competitional mai repede decat toti participantii din Romania. Spune-ne cateva impresii dupa ultima etapa de IRC din Insulele Canare.
Marco Tempestini:?Suntem clar multumiti de cum a fost in Canare. Rezultatul sportiv putea sa fie mai bun, deoarece prima pozitie era usor de obtinut. Suntem multumiti deoarece in sfarsit am rezolvat problema franelor, pentru ca sunt 4 luni de cand ne cauzeaza probleme. Acum suntem siguri ca n-o sa avem probleme la Raliul Brasovului cu acest aspect. Am facut multi kilometri in regim de proba speciala si suntem pregatiti de debutul CNR.
RallyMax: Care sunt obiectivele tale in acest sezon de CNR?
Marco Tempestini:?In CNR trebuie sa ne aparam titlul la echipe si fiecare sa castige clasa lui, mai putin la clasa 2, unde si eu si Bogdan participam. Dar ideea este sa incercam sa castigam. Cred ca va fi mai greu decat anul trecut, sunt 7 masini la clasa 2 care se bat sa castige fiecare etapa la general. Dar ne simtim foarte bine cu Subaru R4 si suntem increzatori.
RallyMax: Care e mai importanta: participarea in CNR sau in IRC?
Marco Tempestini:?Ambele sunt importante. Daca vorbeste inima, e mai important CNR, dar daca vorbeste creierul, e mai important IRC pentru echipa si pentru dezvoltare. Dar deoarece sunt fan AC Milan, care incearca sa faca dubla: campionat si Liga Campionilor, vom incerca si noi acelasi lucru, sa reusim in ambele.?
RallyMax: As dori sa faci o comparatie intre Subaru N4, Subaru R4 si Peugeot?207 S2000 din punct de vedere al feelingului la volan.
Marco Tempestini:?Clar cel mai frumos feeling e la S2000. Eu am lasat Peugeotul pentru ca nu se potrivea total la stilul meu de condus si la probele din Romania. Vom vedea daca am facut bine sau nu deoarece anul acesta concureaza alt S2000, vom vedea ce rezultate va avea Dan Girtofan cu el. Subaru R4 e un mix intre S2000 si Subaru N4: e rigida, senzatia e clar de handling foarte bun si sta excelent pe virajele legate. Are o greutate mai mare, 100 de kilograme mai mult si are turbo care pentru mine e foarte important pentru ca asa ma regasesc. In Romania inca va fi o diferenta foarte mica intre Subaru N4 si Subaru R4. R4 va merge bine pe viraje, fiind o masina de viitor.
RallyMax: Subiectiv vorbind, care e preferata ta?
Marco Tempestini:?Subiectiv, clar mi-ar place sa ma dau cu un S2000 cu turbo! Ar fi ideal. Dar cum ma simt cu Subaru R4 e potrivit. Ma simt foarte bine, am fost afectat de problema cu frane, ne-a taiat din incredere pentru ca e foarte greu sa pilotezi fara frane, dar ultimele probe cu timpi buni din Canare, cand am fost in fata la 3-4 S2000uri m-au facut increzator. Asa ca in momentul de fata, R4 este preferatul meu.?
RallyMax: In final, care sunt obiectivele Napoca Rally Academy pentru sezonul ce incepe?
Marco Tempestini:?Vrem sa ne aparam titlul, dar va fi mai greu la echipe. Ideea e sa reusim sa aducem brandul Napoca Rally Academy in afara tarii cat mai mult: speranta e ca Vlad si Simone, de ce nu si Bogdan, sa fie langa noi la cateva etape de IRC.
RallyMax: Multumim pentru timpul acordat! Multa bafta la Raliul Brasovului si iti dorim o evolutie cat mai buna!