Dupa un sezon cu schimbari a masinii de concurs, Bogdan Marisca a reusit sa urce pe pozitia a treia a podiumului clasei 3 dupa ce la primele trei etape a participat cu un model Subaru R4. Pentru 2013, poate cel mai longeviv echipaj din Romania, Bogdan si Sebi vor porni la Brasov pe acelasi EVO 9 cu care au reusit sa invinga in Transilvania Rally in 2012.
RallyMax: Salut Bogdan! Ai fost recent prezent la Adunarea Generala FRAS de la Bucuresti. Care au fost principalele aspecte discutate?
Bogdan Marisca: Aspectele atinse au fost toate cele de pe ordinea de zi? Rezultatele discutiilor sunt cele care ar trebui sa conteze, iar la acest capitol, din pacate, nu prea am ce sa va spun. Doar faptul ca am reusit ?performanta? de a modifica in AG coeficientul unui raliu?!! Noi am schimbat un coeficient care a fost acordat de observatorul federal pe baza unui raport amanuntit fara ca macar sa avem o minima idee despre ce era scris in acel raport!
In rest, aproape toate discutiile de la capitolul diverse au fost ?pasate? catre comisia/adunarea celor din raliuri, ceea ce nu e rau in esenta? Rau este doar ca aceasta deocamdata nu exista?!!
RallyMax: In 2012 ai luat startul la inceputul sezonului pe Subaru Impreza. De ce ai ales initial acest model?
Bogdan Marisca: Pentru ca era un model R4 teoretic mai performant decat masina mea, un Mitsubishi Evo 9. Si acum cred ca este mai performant, dar si mai putin fiabil.
RallyMax: Stim ca masina ti-a pus probleme la primele trei etape. Care au fost motivele obiective care te-au facut sa revii la EVO 9 si implicit la clasa 3?
Bogdan Marisca: Diferenta de fiabilitate dintre ele.
RallyMax: Care sunt obiectivele echipajului Marisca/Itu in 2013?
Bogdan Marisca: Ne dorim titlul de campioni pe echipe cu NRA si daca se poate un podium la general?
RallyMax: Esti co-organizator la Transilvania Rally. Cum ai reusit sa imbini ambele posturi: cea de organizator si cea de pilot?
Bogdan Marisca: Cu o mare risipa de energie, exact ca si ceilalti colegi ai mei implicati in organizare si ma gandesc in principal la Horatiu Calugar, la George Morar, dar nu numai?
RallyMax: Ce noutati pregateste cel mai bine organizat raliu din 2012 pentru sezonul care sta sa inceapa?
Bogdan Marisca: Inca nu sint setate toate detaliile si ca atare nu vi le putem comunica? Toate la timpul lor? 🙂
RallyMax: Cat de mult crezi ca a fost influentat publicul pasionat de motorsport din Romania de catre actiunile Napoca Rally Academy? Care sunt proiectele NRA pe viitor?
Bogdan Marisca: Depinde mult de cat de orgoliosi ne credem. Cert este ca eu cred ca actiunile NRA au fost bine primite de publicul consumator de motorsport din Romania si ca atare tot ce a facut NRA si-a pus amprenta pe acesta, speram noi in bine?
Vom continua pe aceeasi linie, speram sa ne atingem cat mai multe obiective in 2013 atat in CNR cat si mai ales in ERC !! Pe termen mai lung vom fi prezenti in CNR atat ca echipa cat si individual, vom fi prezenti la nivel european si speram si mondial in principal prin echipajul Simone Tempestini-Sergiu Itu, vom sprijini in continuare tinerii si ne vom implica activ in viata sociala din tara prin cursurile de Safety driving.