Castigator al clasei 11 in 2012, Danny Ungur continua in noul sezon pe acelasi superb Mitsubishi EVO 6 cu care a facut spectacol pe probele speciale sezonul trecut. Avand ca principal obiectiv castigarea clasei si a titlului la echipe, Danny spera ca la Brasov fanii sa ia cu asalt probele, cu promisiunea ca spectacolul oferit va fi maxim.
RallyMax: Salut Danny! Ce surprize aduci pentru sezonul 2013 dupa un intersezon lung?
Danny Ungur:?A fost o pauza lunga, dar acum suntem pregatiti pentru un nou sezon. Echipajul nostru a ramas in aceeasi formula, deci nu avem foarte multe surprize. Obiectivul nostru a ramas la fel si de abia astept sa inceapa sezonul 2013.
RallyMax:?In 2012 ai revenit la o veche iubire: Mitsubishi EVO 6. Cum ai caracteriza intreg sezonul trecut si care sunt impresiile din masina cu care ai adus zambetul pe fata tuturor fanilor?
Danny Ungur:?Da, intr-adevar, EVO 6 este o mai veche ?iubire? de-a mea, dar cea actuala, ?Skorpionul?, asa cum am numit-o, este o mini bomba care te unge la suflet. Ma asculta si ma inteleg foarte bine cu ea si am grija de fiecare data sa parcurg toti kilometrii de proba speciala si sa o aduc la sosire sa obtinem maximum de puncte. De altfel, acesta este si a fost intotdeauna obiectivul nostru. Legat de zambetul fanilor, ii asigur din nou ca vom face spectacol pe probe. Asa ca ii astept sa vina pe probe si nu sa ne sustina doar pe Facebook ;-).
RallyMax:?Pentru Brasov apari inscris cu un EVO 6. Este vorba de aceeasi masina din sezonul trecut?
Danny Ungur:?Da este aceeasi masina si ma bucur mult ca revin in campionat cu ea. O iubesc !!!
RallyMax:?Fiind unul dintre instructorii cursurilor de conducere defensiva oferite de Napoca Rally Academy, cum crezi ca soferii romani pot fi influentati sa fie mai atenti si disciplinati in trafic?
Danny Ungur:?Este un lucru pe care-l facem din placere, atat eu cat si colegii mei din cadrul NRA. Cred ca politia are un rol important, prin introducerea unor sanctiuni mai severe si multe alte reguli pentru tinerii teribilisti. Un exemplu ar fi limitarea, pana la 21 de ani, a folosirii masinilor cu putere mare (sa zicem peste 200 CP).
RallyMax:?In anii trecuti ai fost principalul instructor al lui Simone. Cum te simti acum, cand mezinul Napoca Rally Academy va lua startul in cadrul unui program complet in ERC?
Danny Ungur:??The little one? asa cum mai nou il numim are sustinerea din partea familiei, a prietenilor, si echipei NRA care face tot ce poate ca el sa ajunga pana in WRC. Este talentat, are acel nerv de care ai nevoie cand faci performanta si sunt sigur ca va reusi. Ma bucur mult ca am putut si eu sa-l ajut si il voi sustine in continuare in tot ceea ce face. Cu siguranta rezultatele nu vor intarzia sa apara.
RallyMax:?In 2012 Brasovul a fost caracterizat de ninsoare…multa ninsoare am putea spune :). Care sunt pronosticurile tale pentru prima etapa din sezon?
Danny Ungur:?Da a fost zapada, dar nu e o problema asta. Asta face parte din sportul nostru si de aceea iubim raliurile. Aici avem toate suprafetele posibile: asfalt, zapada, gheata, macadam. Este posibil sa ploua, sa fie lapovita sau chiar zapada la Brasov. Cele mai mici sanse sunt sa fie uscat, deci vom avea parte de un raliu interesant. Iar acesta este clasamentul pe care mi-l doresc la echipe: NRA pe prima pozitie, BCR RT pe a doua si ESD RT pe ultima pozitie a podiumului.
RallyMax:?In urma Adunarii Generale FRAS, taxa pentru echipajele inscrise in cadrul clasei 11 a fost marita la 400 de euro. De ce crezi ca s-a ajuns la aceasta majorare?
Danny Ungur:?Din cauza lipsei de interes a colegilor care au lipsit de la Adunarea Generala.