Luna aprilie a fost una extrem de importanta pentru Florin Tincescu, tanarul pilot pitestean participand pentru prima oara intr-o competitie in afara tarii. O alta premiera a fost prezenta unei Dacii Logan intr-o competitie in afara Romaniei, juniorul Napoca Rally Academy reusind la SATA Rallye Acores, alaturi de copilotul Iulian Nicolaescu, sa obtina un rezultat care a uimit intreaga lume a raliurilor: un loc trei in clasamentul masinilor cu 2 Roti Motrice. Pentru cei doi urmeaza Raliul Deltei, prima etapa de macadam a sezonului, unde echipajul pleaca optimist si hotarat sa obtina maximul.
RallyMax:?Salut Florin! In primul rand, intreaga echipa doreste sa te felicite pentru rezultatul extraordinar de la Rallye Acores: un loc trei la 2 Roti Motrice. Cum ai caracteriza acest rezultat la prima iesire intr-o competitie internationala in afara tarii?
Florin Tincescu:?Multumim! Este un rezultat foarte bun, fantastic pot spune, dar totusi sa ramanem cu picioarele pe pamant. A fost un loc 3 obtinut conjunctural! Noi ne-am facut treaba cat de bine am putut si in final am fost rasplatiti cu o clasare pe podium. Finalul a fost insa unul cu emotii. Pe ultimii 7 kilometri am ramas fara frane, dar pana la urma totul s-a terminat cu bine.
RallyMax:?Te asteptai la acest rezultat cand ai plecat spre Azore?
Florin Tincescu:?Sincer, trebuie sa fii putin nebun sa te gandesti ca la prima iesire in Campionatul European de Raliuri, cu o masina net inferioara celorlalti, poti termina pe podium la 2 roti motrice. Nici nu ne gandeam la asa ceva, obiectivul nostru fiind sa terminam cursa si sa acumulam cat mai multa experienta. In final, am reusit sa indeplinim acest obiectiv, plus un rezultat foarte bun!
RallyMax:?Vremea a fost unul dintre factorii decisivi in weekendul raliului. Cat de dificil a fost sa evoluezi pe probe cu o vizibilitate limitata datorita cetii? A fost acesta unul dintre cele mai dificile raliuri din cariera ta?
Florin Tincescu:?Clar a fost cel mai dificil raliu la care am participat pana acum! Nu am mai mers pe o asa ceata niciodata. Tot timpul trebuia sa fii cu piciorul in frana pentru ca nu stiai ce te astepta, tinand cont ca si recunoasterile au fost facute tot pe ceata ?
RallyMax:?Tinand cont ca Rallye Acores a fost un raliu caracterizat de drumuri foarte inguste si rapide, crezi ca probele au fost un real test pentru urmatoarea etapa din CNR, Raliul Deltei?
Florin Tincescu:?Din cate am auzit in Delta vom gasi probe inguste si de viteza, exact ca si in Azore. Asta inseamna ca da, a fost cel mai lung si cel mai dificil test facut pana acum, dar si cel mai util in care am invatat foarte multe!
RallyMax:?Dupa doua etape CNR te clasezi pe pozitia secunda in clasamentul Cupei Dacia si pe locul trei in cel al clasei 9. Poti afirma ca e obiectiv indeplinit pana acum?
Florin Tincescu:?Avand in vedere ca s-au derulat etapele de asfalt unde obiectivul nostru era sa acumulam cat mai multe puncte la fiecare etapa, suntem in grafic! Acum incepe macadamul, iar campionatul se termina in toamna!
Sursa foto: Pagina Facebook – Napoca Rally Academy