Ziua secunda a Sibiu Rally 2013 a propus echipajelor doua bucle identice, cu cate trei probe: prima, rapida “Sadu”, avea sa puna la incercare curajul pe asfaltul rapid, iar apoi dura “Gatu Berbecului” avea sa stabileasca abandonuri tehnice, urmand ca ultima speciala din bucla, “Santa”, sa fie decisiva pentru unele clasamente finale. Kopecky a pornit hotarat si a reusit sa invinga pe toate probele de sambata, reusind sa isi mareasca avansul in fata lui Delecour de la 23 de secunde la peste 3 minute! Din pacate pentru Keleti, cel mai bine clasat pilot roman, care a ocupat locul patru pana pe a doua trecere pe speciala lunga a zilei, “Gatu Berbecului”, suspensia EVO-ului X a cedat, abandonul fiind iminent. Astfel, podiumul de final de raliu arata in felul urmator: Kopecky, urmat la 3 minute de Delecour, iar la inca trei minute, japonezul Arai, care a acuzat probleme de sanatate pe parcursul zilei secunde.
Dupa o lupa de zile mari, Alex Filip mai avea doar doua secunde in fata lui Sebastian Barbu inaintea ultimei probe, superspeciala din Sibiu. Dar, aici, sibianul a reusit o cursa perfecta si l-a depasit pe bucurestean cu 5 secunde, reusind sa castige la Sibiu pe modelul DS3 dupa ce in 2012 a abandonat. Podiumul 2RM ERC a fost completat de tanarul Radu Badina, a carui evolutie a atras atentia tuturor prin constanta, viteza si tehnica.
Clasa 9 a adus o alta surpriza: desi a luat o penalizare la finalul primei zile dupa intarzierea intr-un punct de control, Florin Tincescu a invins la Sibiu, profitand de ruperea volanului lui Raul Badiu, care a pierdut peste 6 minute pe “Santa”, cand a ramas, efectiv, cu volanul in mana si a incheiat proba virand cu ajutorul mainilor pe tambur. Alex Mirea a fost primul in cadrul Suzuki Cup, clasandu-se si pe locul 2 in ierarhia masinilor de clasa 9, in timp ce Danny Ungur a incheiat primul la clasa 11, in fata lui Emanuel Ilina si Dorin Banciu.