Una foarte interesanta, prima zi a Raliului Moldovei a propus echipajelor doar trei speciale pe care le-am putea cataloga ca unele foarte importante: doua treceri pe proba regina, in lungime de 26 de kilometri, dar si o trecere pe superspeciala din Bacau. Prima speciala a adus abandonul pentru trei echipaje, Bogdan Marisca si Sebi Itu oprindu-se dupa o iesire in decor, Adrian Dragan si Vali Bradateanu dupa o rasturnare iar debutantii Lunguleac/Iftemie dupa ce au lovit Dacia Logan cu care au luat statul pe ultimii kilometri ai specialei. Francois Delecour s-a impus cu 9 secunde in fata lui Vali Porcisteanu si inca 7 in fata lui David Botka, Marco Tempestini, pe noul Ford Fiesta R5 si Edwin Keleti fiind cei care au tinut pasul cu pilotii de pe podium.
Speciala cu numarul 2 a adus abandonul si pentru Edwin Keleti si Boti Csomortani, echipajul clujean oprindu-se la cateva sute de metri dupa start cu probleme tehnice. Istoria aproape s-a repetat, Delecour fiind din nou primul, de aceasta data urmat de catre Tempestini, care urca pe pozitia secunda in clasamentul general, profitand de problemele lui Vali Porcisteanu, care face pana, dejanteaza si pierde aproximativ un minut.
Dupa parcurgerea superspecialei din Bacau in fata sutelor de spectatori, clasamentul final il are tot pe campionul din 2012 in frunte, urmat de catre Tempestini si Botka, maghiarul avand un start bun intr-o lupta cu masinile de clasa 2. Girtofan este al patrulea, Porcisteanu a cazut pana pe locul 5, in timp ce Rares Tomita a profitat de abandonurile lui Marisca si Keleti si conduce clasa 3 in fata lui Juhos si Savu. La 2RM Adrian Raspopa conduce in raliul de casa cu aproape 40 de secunde in fata lui Alex Filip, podiumul fiind incheiat de catre Vlad Stoica.
Desi a pornit ca lider dupa prima speciala, Radu Madalin Arhire se afla pe a doua pozitie in cadrul clasei 9, fiind la doar 12 secunde in spatele lui Alex Mirea. La revenirea pe o Dacia Logan, campionul clasei din 2012, Bogdan Barbu, se afla pe podium, in timp ce Florin Tincescu conduce in cadrul Cupei Dacia, urmat de Vlad Cosma si Raul Badiu. La clasa 11 Dorin Banciu este primul, urmat de Adi Moisescu, cel care a iesit usor in decor pe PS2, iar Bogdan Cuzma incheie podiumul si clasa.