Inca de la debutul in Campionatul National de Raliuri din anul 2003, atunci cand a luat startul pe scena mare a motorsportului romanesc, Vali Porcisteanu a avut obiective indraznete si si-a dorit intotdeauna progresul. Dupa ce a trecut de la Dacia Nova la Citroen Saxo, iar apoi la Mitsubishi Lancer EVO, pilotul argesean a inceput sa se implice in lupta pentru primele locuri in clasamentul general. Cu un titlu de campion absolut in raliurile din Romania si doua de vicecampion, Vali Porcisteanu si-a dovedit de-a lungul anilor talentul si meritul, fiind in majoritatea timpului si omul spectacol aplaudat de catre fani.
Dupa o perioada in care implicarea in raliuri a fost mai redusa, Porcisteanu a revenit in 2017 la start, alaturi de copilotul sau de o viata, Dan Dobre, pe un Mitsubishi Lancer Evo IX. Cu un parcurs constant, rapid, care s-a remarcat printr-un ritm excelent de la inceputul pana la finalul sezonului, echipajul pitestean s-a impus in cadrul clasei 3 si a ocupat podiumul clasamentului general.
Cum pentru Vali progresul este parte din cheia succesului, anul 2018 va aduce o noutate majora pentru pilot: acesta va porni in Campionatul National de Raliuri ?Dunlop? pe un model R5. La bordul unei unei Skoda Fabia, Vali si Dan vor fi, din nou, implicati in acest an in lupta pentru titlul national absolut, la bordul unei masini de top in raliurile din Romania.
?Suntem foarte entuziasmati ca ne aflam in fata unui sezon cu mult potential. Impreuna cu intreaga echipa DTO Tellur Rally Team am muncit foarte mult pentru a ajunge in acest punct, in care sa ne bazam pe un material de concurs performant, cu care sa ne putem implica direct in lupta la varf. Daca in 2017 am reusit sa obtinem locul 3 la general cu o masina de clasa 3, am incredere ca acum, cu noua masina de top, vom putea emite pretentii pentru primele pozitii, cu sanse egale. Tot la capitolul noutati mai trebuie amintita si componenta echipei, toti membrii acesteia luand startul in 2018 cu masini sau modele noi. Si in 2018 ne bucuram de suportul partenerilor traditionali Dolo Trans Olimp (DTO), Tellur, si Yato Shop, precum si de noii sustinatori: Farmaciile Catena, Ion Mos si Emerson Technik. Urmeaza ca pana la momentul de debut al campionatului sa definitivam si alte parteneriate cu viitori sustinatori.” a spus Vali, entuziasmat de noua masina de concurs.
Cu aproximativ 2 luni pana la startul in prima etapa a sezonului, Raliul Brasovului, acomodarea cu noul material de concurs incepe, Vali dorind sa efectueze cateva sesiuni de teste in vederea intelegerii comportamentului si limitelor masinii: ?Deocamdata avem multe de invatat, asa ca va urma o perioada in care vom incerca sa intelegem, atat eu, cat si Dan si echipa tehnica, ce inseamna noua masina: care sunt limitele ei, cum se comporta in diferite situatii pe probele speciale si cum ne simtim noi in ea in regim de concurs. Pana la startul testelor cu noua masina, am pornit ?inlcalzirea? la Winter Rally si sunt tare nerabdator sa vad cum se simt ?avantajele tehnologice? oferite de modelele R5. Inca este prea devreme sa oferim pronosticuri, dar, daca totul decurge bine, speram sa ne luptam pentru titlul de campion national absolut in 2018? a incheiat Vali Porcisteanu.