Continuam seria interviurilor din pauza dintre Harghita Rally si Raliul Iasului cu Cristi Timisica, unul dintre tinerii piloti care a aratat progres de la debutul de anul trecut din Campionatul National de Raliuri “Dunlop”. Dupa ce a facut trecerea pe Suzuki Swift in 2018, Cristi si Levente Csegzy au aratat un ritm foarte bun pe probele speciale, dar nu au avut intotdeauna parte de rezultatele pe care le-ar fi meritat.
RallyMax: Salutare Cristi, ne bucuram sa stam din nou de vorba. Cum a decurs pentru tine prima parte a sezonului 2018? Esti multumit de ritmul pe care l-ai avut?
Cristi Timisica: Salut, RallyMax. Ma bucur ca ?vorbim? din nou. Pot spune ca daca ma uit in urma ?la cald?, nu sunt tocmai multumit de acest sezon. In aproape fiecare etapa disputata pana acum am avut parte de un incident sau o scapare care sa compromita de fiecare data rezultatul final, desi ritmul pe probe era mai bun. Totusi nu regret absolut nimic, fiindca consider ca pana acum am fost pus in foarte multe situatii, si in masina si in afara ei, din care cred ca am invatat foarte multe si ma vor ajuta pe viitor.
RallyMax: In 2018 ai facut trecerea la modelul Swift Sport. Cat de mult iti place aceasta masina si cat de facila a fost adaptarea la acest material de concurs?
Cristi Timisica: Masina pot spune ca ma surprinde placut de fiecare data cand ma urc in ea. Consider ca a fost o alegere buna sa concurez cu Suzuki Swift, pentru ca este o masina foarte capabila si prietenoasa, categoric o masina de la care am ce invata. Atunci cand totul functioneaza, este o placere sa o pilotez, in special cum am aflat la Bacau, pe macadam.
RallyMax: Sezonul 2018 a evidentiat, in opinia noastra, o crestere din punct de vedere organizatoric a tuturor etapelor desfasurate pana acum in calendarul CNRD 2018. Cum s-au vazut din postura ta raliurile? A existat progres? Ce ti-a placut si ce poate fi imbunatatit la organizarea raliurilor?
Cristi Timisica: Ce mi-as dori, si nu sunt singurul, ar fi o mediatizare mai buna, in special la TV, etapa de la Raliul Moldovei Bacau fiind un exemplu pozitiv in acest sens. Daca tot vorbim de Bacau, un mare minus a fost in acest an Superspeciala de la Onesti. In schimb, foarte grav mi s-a parut faptul ca la Raliul Harghitei, pe speciala Sanpaul, au existat obstacole amplasate pe interiorul unelor viraje, obstacole ce nu erau prezente la recunoasteri (si vice-versa)! In rest, jos palaria pentru Raliul Harghitei, in mod deosebit pentru comentarea Superspecialei, care pe de-asupra a fost si foarte interesanta.
RallyMax: Care sunt planurile tale pentru cea de-a doua parte a sezonului 2018?
Cristi Timisica: In acest moment, doar participarea la Raliul Iasului este certa, cel mai probabil cu acelasi Suzuki Swift Sport.
RallyMax: Cristi, iti multumim pentru raspunsurile acordate si iti dorim mult succes la etapele urmatoare. In final, ai cuvantul!
Cristi Timisica: Multumesc frumos, RallyMax. Va doresc mult succes voua, cititorilor si tuturor colegilor din campionat.