Revenit pe macadam după o pauză de șapte ani, Raliul Sibiului a reprezentat una dintre cele mai urmărite competiții din sezonul 2020, cu un interes major din partea echipajelor și fanilor. Cu 9 probe speciale și includerea în program a celebrelor „Șanta”, „Călugărul”, „Cheile Cibinului” sau circuitului de rallycross din Sibiu, competiția a revenit cu caracteristicile care au făcut-o celebră în deceniile trecute: drumuri dure, praf, probe spectaculoase, incidente, ieșiri în decor, pene de cauciuc și abandonuri tehnice.
Porniți în forță încă de pe primele probe speciale, Simone Tempestini și Sergiu Itu au avut un parcurs perfect în Raliul Sibiului 2020. Chiar dacă au fost la un pas să fie absenți în cursă din cauza unei posibile participări în etapa ERC din Letonia, Simone și Sergiu au dominat raliul de la început până la final, reușind victorii categorice pe majoritatea specialelor, inclusiv pe circuitul de rallycross din Sibiu. Astfel, echipajul Napoca Rally Academy obține a treia victorie consecutivă din sezonul 2020 al Campionatului Național de Raliuri Betano.
Revenit după absența de la primele două curse ale anului, Sebastian Barbu, secondat de Bogdan Iancu, a reușit timpi foarte buni pe probele sibiene, dar nu s-a apropiat de lider de-a lungul cursei. Aflat pe locul secund, Barbu are parte de o pană pe PS5 „Râu Sadului” și pierde minute prețioase, deschizând drumul lui Dan Gîrtofan către argintul cursei. Astfel, Giri și Tudor Mârza obțin un nou loc secund, al treilea în 2020, în timp ce Sebi Barbu și Bogdan Iancu revin spectaculos până pe ultima treaptă a podiumului general după o cursă de recuperare.
Norbert Maior a avut, din nou, un ritm excelent la prima cursă de macadam în România cu Peugeot-ul 208 R2 și a reușit un important loc 4 în clasamentul general, victorie în clasamentul mașinilor cu tracțiune față și în cel al clasei RC4. La 2RM, pilotul Napoca Rally Academy a fost urmat de Adrian Teslovan și Raul Badiu, în timp ce clasa RC3 l-a avut doar pe Teslovan la sosire, Cristi Toader abandonând tehnic. Pe podiumul categoriei RC4 s-au mai clasat Eugen Cărăgui, din nou cu probleme de putere, și Vlad Răducanu, la debutul pe un model R2, care a avut parte de peripeții și un abandon vineri, revenind în SuperRally.
Cu Porcișteanu, Trișnevschi și Timișică abandonați cu probleme tehnice, Andei Cașcaval a obținut victoria în cadrul clasei RC2N, în timp ce Rareș Tomiță, revenit doar pentru Raliul Sibiului, a avut un ritm excelent și a ocupat locul 5 în clasamentul general OPEN și s-a impus în cadrul clasei 11. Sibianul a fost urmat pe podium de Bogdan Moldovan și Dorin Banciu, în timp ce clasa 12 a fost adjudecată de Samuil Mircea, urmat de Paul Susan.
La RC5 Raul Badiu a avut un parcurs fără greșeală și a reușit victoria în fața lui Dănuț Budai, clasat pe locul secund, în fața lui Bogdan Talașman. Badiu s-a impus și în Cupa Dacia, unde Cristi Șugar a obținut locul secund, iar Dragoș Popa bronzul cupei, în timp ce Swift Cup a fost adjudecată pentru a treia oară consecutiv în 2020 de Dănuț Budai, urmat de Bogdan Talașman și Alex Ardelean, în dublă postură de organizator și participant. În categoria debutanților, Paul Popa a gestionat perfect cursa și, în ciuda unei pene, s-a impus în raliul de casă, fiind urmat de Samuil Mircea și Victor Supuran, pilotul Sandero care s-a răsturnat pe final de Șanta, dar a revenit cu ajutorul fanilor. La juniori, Budai a fost urmat pe podium de Șugar și Paul Popa.
Cu șapte mașini ajunse la final, Rally2-ul a programat doar 5 probe sâmbătă, unde Emanuel Resiga a reușit să stabilească timpii de referință pe trei speciale, obținând o victorie bine-meritată. Timișoreanul a fost urmat pe podium de Claudiu Albuț și Silvan Cimpoeșu. Resiga a reușit victoria în clasa A2, locul secund fiind ocupat de George Marinescu, în timp ce Cimpoeșu a fost urmat pe podiumul clasei A1 de către Cristian Ciobotea și Ioan Rogoz.
Pe lista abandonurilor și-au trecut numele multe echipaje, printre care Bogdan Marișca/Sebastian Itu, cu probleme tehnice după PS1, Vali Porcișteanu și Dan Dobre, cu un braț rupt după ultima trecere pe Șanta, Răzvan Trișnevschi și Traian Arsenescu, Călin Bucur și Levente Csegzy, Cristi Timișică & Gabriel Lazăr, Gabriel Ene & Bogdan Barbu, Alexandru Gheorghe & Ciprian Solomon, dar și mulți alții.
Revenirea Raliului Sibiului pe macadam a fost una de succes. Noua echipă organizatorică, clubul sportiv Sibiu Racing Team, a depus un efort imens pentru a pregăti toate detaliile înaintea competiției. Implicarea și dorința de a oferi un eveniment foarte bun a fost vizibilă în amplasarea parcului de service într-o zonă frumoasă, prin pregătirea probelor speciale (drumurile au fost într-o stare mai bună decât în 2012-2013), transmisii LIVE complete și o comunicare foarte bună. În plus, în ciuda faptului că s-a desfășurat fără spectatori, numeroși turiști au urmărit și aplaudat echipajele, anunțând o ediție 2021 de excepție, când fanii vor lua, cu siguranță, cu asalt probele speciale ale Raliului Sibiului.