După 5 sezoane consecutive la volanul Citroen-ului DS3 R3 care le-a adus multe amintiri de neuitat, rezultate excelente sau momente mai puțin fericite, pentru Adi Teslovan şi Cseh Imre Vajk a venit momentul unei schimbări în 2021. Cu multiple clasări pe podiumul clasamentului mașinilor cu tracțiune (2FWD), dar și cu titluri ale clasei, echipajul încheie o etapă din cariera lor automobilistică din România.
Suntem bucuroși că putem confirma deja participarerea echipajului nostru în Campionatul Național de Raliuri și poate încă câteva etape de super rally sau coastă. Mergem mai departe cu partenerii noștri tradiționali: UniCredit Leasing, Borsec, Generali, Cipi, Defi, Set-Prod Com, Interflon, Hofigal, Mobil 1 prin Star Lubricants, partenerii media KissFM, RockFM, MagicFM, Vice România, Hargita Nepe precum și partenerii tehnici Omega Motorsport, GoPro & DJI.
a declarat Adi
Echipajul face pasul către o mașină cu tracțiune integrală, un Mitsubishi Lancer EVO X, cu care va concura în cadrul clasei RC2N. Spre surpriza noastră, automobilul este unul care a mai concurat în România în trecut:
Am făcut ceva pași în pregătirea noului sezon ce va debuta pentru noi la sfârșitul lunii martie odată cu etapa de la Brașov – noua clasă în care o să evoluăm va fi RC2N, iar automobilul va fi un Mitsubshi Lancer Evo X. Așteptăm ca echipa tehnică Omega Motorsport condusă de ing. George Șerban să finalizeze pregătirea automobilul, după care ne dorim să facem o serie de teste pentru a încerca să ne adaptăm la noul automobil. Suntem bucuroși că am reușit să aducem acasă, putem spune, mașina cu care au evoluat prietenii mei Edwin Keleti și Zoltan Juhos – ne-am dorit mult să reușim acest lucru.
Dacă Adi este o prezență constantă în raliurile din România în ultimele sezoane, cu un 2021 în care va porni pe probele speciale în martie, o altă noutate este dată de implicarea fiicei sale, Alexandra. Cu participări în Campionatul Național de Time Attack sau cel de Super Slalom, Alexandra face pași serioși în motorsport și progeseză pe urmele tatălui său.
În paralel pregătim și sezonul Alexandrei pentru Campionatul Național de Time Attack Rotac și pentru încă 2 ramuri pe care le vom alege doar după ce apar regulamentele complete. Ea va evolua cu același automobil Renault Twingo RS R1 pregătit tot de Omega Motorsport.
Sperăm să depășim această perioadă dificilă și să ne putem bucura cât mai curând de acest sport minunat fără restricții. Vă mulțumim pentru tot ceea ce faceți și să ne vedem sănătoși!
a încheiat Adi Teslovan pentru RallyMax