Cunoscut pentru probele speciale dure și casante, dar și pentru fanii numeroși care aplaudă fiecare echipaj participant, Raliul Sibiului s-a desfășurat pe 112 kilometri cronometrați de macadam în Munții Cindrel. DTO Rally Team s-a aflat la startul cursei cu trei echipaje, care au evoluat cu mașini de top cu obiectivul performanței și distracției.
Cu numeroși fani care au aplaudat echipajele la parada din centrul istoric, la startul festiv sau pe toate cele opt probe, Raliul Sibiului a fost o cursă de neuitat. Probe speciale în urcare sau coborâre, bolovani, ploi torențiale, praf și spectacol – toate au caracterizat cursa sibiană.
Cristi Dolofan și Traian Pavel au avut parte de un raliu dificil, cu trei pene de cauciuc în cele două zile de concurs. După un asemenea incident vineri, în a doua zi de concurs echipajul a avut parte de alte două pene, evenimente care i-au încetinit semnificativ în lupta cu secundele. În ciuda acestor momente, Cristi și Traian se declară mulțumiți de ritm și evoluție, reușind să se distreze pe probele speciale în condiții de caniculă și pe un traseu dur.
„A fost greu, foarte greu! Probele au fost mai dificile și dure decât m-am așteptat și am realizat că nu poți merge la fel de tare ca la alte raliuri de macadam. Mă bucur mult că am ajuns la final, în ciuda problemelor avute și a timpului pierdut cu cele trei pene. Citroen-ul C3 Rally2 a rezistat excelent și s-a comportat exemplar pe urcări sau coborâri pe cele opt probe, iar fanii au fost superbi, mai ales la startul festiv și pe proba de noapte. O atmosferă frumoasă aici la Sibiu!”
a spus Cristi Dolofan la finalul Raliului Sibiului 2021.
Eugen Cărăgui și Robert Fus s-au aflat la al doilea raliu pe macadam cu noul Peugeot 208 R5, reușind de-a lungul cursei să facă spectacol pentru numeroșii fani prezenți și să se distreze pe fiecare kilometru cronometrat. Obiectivul echipajului, acela de a ajunge la final, a fost îndeplinit, cei doi fiind la a cincea cursă încheiată în acest sezon.
„Atmosfera de la Sibiu a fost superbă, iar pentru asta le mulțumim numeroșilor fani! A fost un raliu bun pentru noi, unde ne-am simțit bine și ne-am dorit mult să ajungem la final. Am abordat o strategie precaută, pentru a ne feri de orice probleme date de duritatea probelor speciale, fiind abordarea corectă, așa cum am descoperit la final.”
a menționat Eugen Cărăgui după cursa sibiană.
Bogdan Năstase a concurat alături de un nou copilot, experimentatul Sebastian Itu, alături de care piteșteanul a avut un ritm excelent. Cei doi au dominat clasa 11 de pe prima până pe ultima probă specială, reușind să dovedească viteza de care Bogdan este capabil. În ciuda unor probleme tehnice cu un cablu de la timonerie rupt, care a obligat echipajul să parcurgă ultimele două probe doar cu treapta a treia de viteză, Năstase și Itu s-au impus pe 7 din cele 8 speciale sibiene.
„Pentru noi a fost un raliu excelent, la care n-am simțit superb. Totul a decurs perfect până aproape de final, având un ritm foarte bun și fiind în vârful clasamentului open. Chiar dacă am avut niște probleme tehnice cu timoneria, am reușit să ajungem în ultimul parc de service și eram fericiți de victoria obținută la clasa 11. Din păcate, la final am avut parte de o eroare de pontare la intrarea în service, ceea ce a dus la o excludere tristă.”
a declarat Bogdan Năstase la finalul Raliului Sibiului 2021.
În sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Ion Moș, Grupul Fildas – Catena, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz și Placări Faine Grup.