ICE Rally Team pleacă de la Raliul Argeșului cu sentimente împărțite, reușind o nouă victorie în CNR2B, prin Cătălin Ienășel, însă și cu două abandonuri, pentru Ionuț Ienășel și Cătălin Bălteanu, după un raliu greu, care și-a lăsat amprenta pentru multe echipaje.
Cătălin Ienășel și Adrian Diaconescu (Mini Cooper S) își mențin procentajul de 100% în campionatul CNR2B, obținând a treia victorie de raliu, completată cu puncte maxime în Power Stage. La capătul unui raliu cu provocări deosebite, aruncate de probele alergate pe celebrul Transfăgărășan, cei doi brașoveni au reușit să câștige trei din cele patru probe speciale și să plece cu punctaj maxim de la Pitești, în ciuda unor probleme tehnice care continuă să îi urmărească.
“Suntem fericiți că am reușit încă o victorie și că am avut un ritm bun, pe niște probe speciale frumoase, însa foarte solicitante, cu porțiuni de viteză mare și pe alocuri cu denivelări pronunțate. Nu am avut nici de această dată un raliu perfect, fiind nevoiți să gestionăm unele probleme tehnice, însă a fost un weekend dificil pentru toată lumea, cu multe abandonuri și cu probleme tehnice și pentru adversarii noștri direcți.”
a spus Cătălin Ienășel la finalul celor 60 de kilometri de probă alergați, din 87,5 planificați.
Cei doi speră să își continue parcursul bun și la etapa următoare, de la Bucovina, unde Cătălin are experiența sezonului trecut, când a ratat victoria de puțin.
“Este primul raliu care nu este în totalitate nou pentru mine și sper să facem o figura frumoasă, având probe speciale care mi-au plăcut și fiind alergat într-o zonă superbă a țării, unde ne-am simțit foarte bine.”
Raliul cu sediul la Pitești nu a fost la fel de reușit și pentru celelalte două echipaje ale ICE Rally Team, care au fost nevoite să abandoneze tehnic. Ionuț Ienășel și Tudor Lomănariu (Ford Focus ST) au avut un parcurs bun pe cele trei probe alergate vineri, în prima zi de raliu, situându-se pe poziția secundă a clasei 12, într-o etapă bogată în privința echipajelor aliniate la start, cu 7 mașini înscrise. Superspeciala alergată în jurul stadionului Nicolae Dobrin din Pitești, proba de final de zi, a adus însă probleme pentru cei doi, în urma dejantării unei anvelope, iar avariile produse s-au dovedit prea mari pentru a putea relua startul sâmbătă.
“Din păcate zicala privind superspecialele s-a adeverit pentru noi, respectiv partea care spune că poți să pierzi un raliu. A fost un șir de probleme, care ne-au pus în imposibilitatea de a continua. Deși nu am forțat, am dejantat anvelopa dreapta față și am fost nevoiți să mergem pe pană până la parcul închis, după ce prinderea cricului a cedat. Am descoperit ulterior și că nu mai avem ulei în amortizorul de la acea roată, după ce o piesă s-a desprins în urma penei. Cu siguranță este departe de ce ne-am dorit, însă în acest sport orice greșeală, cât de mică, poate fi foarte costisitoare.”
a concluzionat Ionuț.
Cătălin Bălteanu și Marius Păsărel (BMW 325i), cel de-al treilea echipaj al echipei a trebuit să depună armele la jumătatea zilei întâi, după probleme de răcire.
“Nu am reușit să mergem la viteza normală, având probleme cu supraîncălzirea motorului încă de pe prima probă. Chiar dacă am luat startul după o revizie amplă la motor, suntem obligați să o luăm de la început. Sperăm să scăpăm de problemele tehnice și să ne putem bucura de raliul din Bucovina, care se pretează probabil cel mai bine pentru o mașină cu tracțiune spate, dintre raliurile din acest sezon.”
a explicat Cătălin.
ICE Rally Team este sustinuta in 2022 de parteneri puternici, care fac posibila participarea la etapele CNR Betano: Liqui Moly prin Limorom Sibiu, Dinamic92, Textar TMD Friction, Denso, Milwaukee, Bilstein, Ice Team, SAFE | driving school si AMC Motorsport.