Prima zi a raliului a inceput prost pentru Loeb: Francezul se afla pe locul 5 in clasamentul general, dupa ce a incasat o penalizare de 1 minut, timp in care Latvala se instalase la conducerea raliului cu un avans de 18.2 sec fata de Petter Solberg si 28.8 sec fata de Ogier. Singurul care mai credea intr-o victorie a lui Loeb era seful echipei Citroen, Olivier Quesnel: “Cred ca Loeb mai are inca sanse la victorie”. Se pare ca increderea sa in Loeb nu a fost prost plasata, in cursul zilei de sambata acesta reusind sa se apropie din nou de zona podiumului.
Victoria lui Loeb a fost favorizata si de greseala coechipierului sau, Sebastien Ogier. Acesta pleca in ultima zi a raliului cu un avans confortabil de 17 de secunde in fata urmaritorilor, avans ce avea sa-l piarda inca din prima proba a zilei, abordand prea agresiv un interior de viraj si rostogolindu-se. Ogier reuseste sa continue proba, insa avariile la DS3-ul sau erau semnificative. Ramas fara servodirectie Ogier s-a vazut ajuns din urma de Loeb, si urma sa piarda in continuare timp, deoarece pentru ultima zi nu mai era programat un parc de service, iar avaria nu aputut fi remediata.
Inainte de Power-Stage (ultima proba) Loeb se apropiase la 3.3 sec de Ogier, iar cei 3.9 km ai probei speciale i-au fost suficienti lui Loeb sa-l depaseasca pe Ogier in clasamentul general. Loeb castiga astfel pentru a 6-a oara consecutiv Raliul Argentinei. Hirvonen termina raliul pe locul 2 la doar 2.4 sec de Loeb, iar Ogier, recunoscandu-si greseala, reuseste sa prinda ultima treapta a podiumului.
Probleme de servodirectie l-au scos si pe Petter Solberg in afara podiumului, acesta pierzand peste 1 minut in ultima speciala a zilei secunde. Singura consolare pentru norvegian au fost cele 3 puncte obtinute pentru victoria pe Power-Stage.
Locul 5 in clasament ii apartine din nou lui Mads Ostberg, insa cu o intarziere de 5 minute fata de Loeb. Villagra beneficiaza de avantajul terenului “de acasa” si reuseste sa termine pe pozitia a 6-a. Jari-Matti Latvala termina pe 7, dupa ce a condus autoritar in prima jumatate a raliului, fiind insa din nou lovit de ghinion, suspensia stanga-fata cedand pe a 13-a proba speciala. Matthew Wilson termina pe 8, urmat de pilotii P-WRC Hayden Paddon si Patrik Flodin.
Clasament:
1. S. LOEB ? ? ? ? ? ?? 4:03:56.9
2. M. HIRVONEN? ?? +2.4
3. S. OGIER???????????? +7.3
4. P. SOLBERG??????? +32.6
5. M. ?STBERG?????? +5:16.8
6. F. VILLAGRA????? +6:48.5
7. J. LATVALA???????? +11:34.5
8. M. WILSON??????? +13:32.7
9. H. PADDON??????? +25:43.8
10. P. FLODIN???????? +33:34.1