Juho Hanninen preia conducerea raliului dupa o zi secunda dificila pentru toti pilotii prezenti la start.
Prima speciala a zilei secunde, Al Petri (17.26 km), la avut invingator pe liderul din prima zi a raliului, Thierry Neuville, acesta marindu-si avansul fata de Guy Wilks la 6.9 sec, iar Bryan Bouffier urca pe pozitia a 3-a in clasamentul general. A doua speciala a zilei avea sa aduca modificari substantiale in clasamentul general. In pofida vremii favorabile pe multe portiuni din cei 22.55 km ai probei speciale asfaltul era umed sau acoperit cu “bile”. Multi piloti au suferit astfel pene de cauciuc si au pierdut mult timp fata de lideri. Printre ghinionisti se numara Andreas Mikkelsen, PG Andersson, Guy Wilks si Patrik Sandell. Alt incident a fost iesirea in decor a estonianului Karl Kruuda, cauzata de reducerea eficientei franelor, acesta reusind totusi sa continue raliul. Neuville ramanea lider, urmat de Bryan Bouffier si Juho Hanninen.
Ultima proba a primei bucle avea sa aduca mai multe probleme pentru piloti. Neuville pierde prima pozitie a clasamentului in urma unui tete-a-queue pe un viraj de mare viteza, masina fiind usor avarianta si ramanand suspendata intr-un sant. Neuville reuseste sa scoata masina din sant, pierde insa peste 2 minute, iar Bryan Bouffier devine lider al clasamentului general, avand si el unele emotii cand a trebuit sa depaseasca doi forleighteri pe proba si din cauza unei usoare defectiuni a ambreiajului. Neuville cade pana pe pozitia a 9-a, iar Juho Hanninen si Jan Kopecky ocupa locurile 2 si 3. Proba e castigata de Mikkelsen, si el suferind de deficiente ale sistemului de franare (pana de cauciuc de pe speciala anterioara avaraiind sistemul de racire).
Marco Tempestini are o evolutie constanta si termina prima bucla pe pozitia a 11-a, acuzand insa si el probleme la sistemul de franare. Vlad Cosma isi continua si el evolutia buna, ocupand locul 3 la 2 roti motrice si locul 20 in clasamentul general.
Parcurgerea primei probe din a doua bucla nu aduce schimbari in clasament, parcul de service dintre cele doua bucle fiind suficient ca majoritatea echipajelor sa remedieze problemele tehnice. A doua speciala a buclei secunde aduce o noua schimbare de lider: Juho Hanninen castiga proba si il devanseaza pe Bouffier cu 6.1 secunde in clasamentul general. Jan Kopecky ramane pe 3, in ciuda presiunii supuse de Guy Wilks care acum se afla la doar 3.2 sec de el.
Ultima proba speciala a zilei este castigata tot de Juho Hanninen, marindu-si avansul fata de Bouffier la 12.9 secunde. Jan Kopecky termina ziua pe pozitia a 3-a cu probleme la servodirectie, de care n-a reusit sa profite Guy Wilks, acesta suferind o noua pana de cauciuc, pierzand chiar pozitia a 4-a in favoarea lui Mikkelsen.
Marco Tempestini termina ziua secunda pe pozitia a 9-a in clasamentul general, la peste 7 minute de Hanninen, iar Vlad Cosma profita de abandonul lui Cherain Cedric, liderul la 2 roti motrice, si termina ziua pe locul 2 la 2WD si 13 in clasamentul general.
Ulima zi a Prime Yalta Rally are programate inca 3 probe speciale, care vor fi parcurse de doua ori, insumand o lungime totala de 166 km.