Dupa decizia de marti a Biroului Federal al FRAS, Raliul Argesului s-a anulat datorita nerespectarii graficului lucrarii de asfaltare angajat de organizator in fata Biroului Federal si al Comisiei de Raliuri. Problemele cu covorul asfaltic se gaseau pe PS 3 si PS5, respectiv si PS6. Desi organizatorul a sustinut ca raliul se poate desfasura daca se scurteaza PS4, decizia FRAS a fost definitiva.
?Vom accepta orice decizie sau solutie propusa de Federatia Romana de Automobilism Sportiv. Apropo de solutii, existaposibilitatea de a se desfasura competitia pe un traseu care sa presupuna o scurtare cu 10 km a PS4?, a spus Norris Mageanu. ?Lucrarile nu au fost oprite vreun moment si traseul se finalizeaza in timp util pentru a gazdui competitia. In plus, reprezentantii nostri se afla deja la secretariatul competitiei, pregatiti pentru a-i primi pe participanti. Noi facem toate eforturile pentru ca intrecerea sa aiba loc?, a completat organizatorul.
La doua zile dupa decizia FRAS, Norris Mageanu a declarat intr-un comunicat final: “Vreau sa clarific inca de la inceput faptul ca acceptam decizia FRAS, chiar daca aceasta nu este una favorabila competitiei. Sigur, ne doream ca acest comunicat de final sa vina abia la inceputul saptamanii viitoare. Sa fie cel care sublinia performantele sportivilor pe probe, sa recapituleze momentele frumoase traite de fani in timpul competitiei, ca si la evenimentele conexe derulate cu prilejul Raliului Argesului. Sa evidentieze eforturile mecanicilor, arbitrilor si celorlalti oficiali, cele ale persoanelor insarcinate cu siguranta sportivilor si spectatorilor. Si, chiar daca vine, din pacate prematur, nu poate sa nu cuprinda multumirile noastre pentru cei care in ultimele saptamani au fost implicati alaturi de noi in acest proiect si au facut posibila existenta miilor de amanunte care compun puzzle-ul (nevazut si, de cele mai multe ori, necunoscut) unei etape de raliu. Dupa cum, asa cum am facut-o in repetate randuri, multumesc din nou Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti pentru efortul si reusitele extraordinare pe care le-au realizat intr-un interval de timp extrem de scurt si intr-o perioada deloc propice pentru investitii. Imi pare rau ca de rodul muncii lor nu se vor bucura pilotii de raliu, dar suntem fericiti ca la deschiderea oficiala, Transfagarasanul va fi o sosea cu totul altfel decat acum doua saptamani, iar vizitatorii de peste vara se vor putea bucura din plin de frumusetea acestei zone. Si nu pot sa nu inchei cu promisiunea ca, intarit de invatamintele desprinse din aceasta experienta, Raliul Argesului va reveni in calendarul Campionatului National de Raliuri si va reprezenta un eveniment de referinta al acestuia, pe masura traseului ce este croit pe cel mai frumos drum care exista pe aceasta planeta?.