Dupa etapa cu numarul trei a Campionatului National de Viteza in Coasta “Dunlop” 2016, am povestit cu Andrei Serban despre evolutia sa de la etapa pe care o considera “acasa” – Marele Premiu al Orasului Brasov. Pilotul a reusit victoria la clasa H2 si a obtinut argintul in categoria masinilor cu doua roti motrice F2, fiind foarte multumit la finalul cursei brasovene.
Andrei Serban: Salutare Rallymax, tie si cititorilor tai. Inainte de a raspunde intrebarilor, as dori sa va felicit pentru ceea ce faceti si pentru implicarea voastra in promovarea Campionatului National de Viteza in Coasta.
RallyMax: Povesteste-ne despre ultima etapa CNVC desfasurata in 2016, Marele Premiu al Orasului Brasov. Cum te-ai simtit in cele doua zile de concurs si ce parere ai de rezultatul obtinut?
Andrei Serban: Cum am mai spus si in interviurile anterioare, Poiana este cursa mea de suflet pentru ca este “acasa” in primul rand si apoi prin configuratia sa, acest traseu iti ofera cam tot ce se poate in materie de pilotaj, de la viteza pana la insiruiri de virje tehnice ce iti pun la incercare tehnica de pilotaj pentru a putea obtine cei mai buni timpi, iar in aceasta situatie nu ai cum sa te simti altfel decat minunat.
Privind rezultatele, nu pot decat sa ma declar multumit cu victoria la H2, cat si cu locul 2 la F2 (2 roti motrice).
RallyMax: Cum ti s-a parut varianta de 7 kilometri a traseului pe Drumul Poienii, deoarece au existat numeroase discutii despre lungimea traseului, care a fost, temporar, marita?
Andrei Serban: Lungimea traseului de 7 km, din punctul meu de vedere, este una de bun augur, deoarece creste intensitatea pilotajului, a concentrarii si implicit a placerii de a conduce la maxim o perioada mai lunga de timp. Cred ca ar fi fost Ok si varianta de 8 Km, dar trebuia anuntata de la inceput pentru a evita controversele (stiti voi, acele discutii ce nu fac bine motorsportului…).
RallyMax: Cum vezi in momentul actual lupta in categoria masinilor cu doua roti motrice, dupa victoria lui Gabriel Ene? Cat de disputata crezi ca va fi lupta pe final si care consideri ca sunt sansele tale?
Andrei Serban: Categoria automobilelor cu 2 roti motrice a fost si va ramane intotdeauna una foarte disputata, este foarte bine ce se intampla acolo acum, exista competitivitate si asta nu duce decat la progres. Il felicit pe aceasta cale pe Gabi Ene pentru evolutia sa, cat si pentru rezultatul obtinut. Sunt convins ca pana la final vom avea o lupta frumoasa.
RallyMax: Fata de etapele trecute, de la Rasnov si Paltinis, care sunt plusurile si minusurile Marelui Premiu al Orasului Brasov?
Andrei Serban: Fata de etapele trecute, pot remarca ca si plus calitatea suprafetei de rulare, cat si o mai buna mobilizare in a rezolva problemele neprevazute, ma refer aici la curatarea drumului in urma evenimentelor neplacute(accidente) aparute in timpul cursei.
Asta pe langa faptul ca la Brasov sunt si alte avantaje din punctul de vedere amplasarii parcului service, totul este in oras, publicul este aproape de piloti si putem interactiona mai usor cu ei, aspect ce nu trebuie neglijat deoarece fara public nu putem exista ca sport.
RallyMax: Care are ar fi principalele sfaturi pe care le-ai da organizatorilor de etape CNVC pe care acestia sa le implementeze astfel incat numarul spectatorilor sa fie mai mare?
Andrei Serban: Am anticipat un pic aceasta, intrebare din partea ta. Cred ca cel mai important este ca organizatorul sa se implice mai mult in promovarea locala, a etapelor CNVC, (national cred ca ar fi prea mult pentru organizator) sa promoveze cursa ca pe un eveniment, un spectacol ce are loc in orasul , judetul lor, numai asa cred ca putem umple probele cu spectatori.
RallyMax: Multumim! In final, ai cuvantul! Multa bafta la urmatoarele etape!
Andrei Serban: Multumesc frumos, pentru gandurile bune si va astept in numar cit mai mare la Ranca, pana atunci tinem legatura pe Facebook: www.facebook.com/SanuAndrei