Dupa absenta de la primele etape din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2016, Vlad Cosma spera sa se alinieze la ultimele raliuri ramase din acest sezon competitional. Despre noutatile in ceea ce priveste materialul de concurs si planurile de viitor ale pilotului clujean puteti afla in interviul de mai jos.
RallyMax: Salut Vlad! Ne bucuram sa discutam din nou dupa o pauza destul de lunga. Spune-ne cateva cuvinte despre noul proiect la care lucrezi in acest moment.
Vlad Cosma: Este un proiect pe care l-am gandit in urma cu ceva vreme, aveam la scoala (NapocaRally Academy) un Subaru GT pregatit de o mini grupa N care era o baza foarte buna. Este o masina spectaculoasa care a facut istorie in raliuri. De aici am inceput, apoi normal lucrurile s-au tot complicat pe parcurs aparand diverse piedici tehnice. Asa pe scurt este un Subaru Impreza N8 pe care am adaptat o mecanica de N12-14 si un motor si o transmisie de N14.
RallyMax: Cum ai decis sa concurezi in cadrul clasei 11, fosta grupa H ?
Vlad Cosma: Masinile de clasa 11 sunt probabil in continuare cele mai spectaculoase din campionat, pocnesc, scot flacari, merg de-a latul si au o prezenta scenica speciala, pentru ca putini se asteapta la o batranica sa mearga asa, asta probabil e primul motiv, apoi e si motivul financiar. Avand libertate maxima in alegerea pieselor, costurile unei astfel de masini scad destul de mult fata de o masina de clasa 3 sau si mai mult fata de clasa 2. Asa cu un buget mai putin consistent poti sa ai parte de distractie si spectacol garantat.
RallyMax: Ai avut mai multe variante in alegerea materialului de concurs sau in alegerea clasei ?
Vlad Cosma: Am avut de ales intre Subaru din garaj sau orice alta masina de pe piata. Pe sistemul ce-i in mana nu-i minciuna, am ales ce aveam deja in curte 🙂
RallyMax: Care ar fi planurile tale pentru sfarsitul acestui sezon competitional, sau eventual pentru sezonul 2017 ?
Vlad Cosma: Pentru finalul de sezon planurile sunt sa fac masina sa mearga, pentru ca sunt convins ca genul acesta de inventii nu se lasa imblanzite din prima si sa pot merge cu ea la ultimele etape. Pentru 2017 vreau sa fiu la start de la prima etapa cu o masina performanta si fiabila, care sa ma bucure pe mine si pe cei care m-au ajutat sa o pun pe roti, sa ma simt extarordinar de bine pe probe, adica sa merg tare si spectaculos.
RallyMax: Multumim! In final, ai cuvantul!
Vlad Cosma: Multumnesc pentru ca sunteti alaturi de noi, si ne vedem la Transilvania Rally, de data asta prin parbriz, nu din service 🙂