Ziua secunda a Marmaris Rally Turkey 2018 debuteaza in forta pentru echipajele romanesti aflate la cea de-a zecea etapa de mondial din acest sezon. Simone Tempestini si Sergiu Itu au un ritm foarte bun pe probele din aceasta dimineata si reusesc al treilea timp in WRC2 pe PS8, prima speciala a zilei, mentinandu-se pe locul 3 in clasamentul provizoriu. A doua speciala a zilei aproape aduce si prima victorie in WRC2 pentru echipajul roman, care termina in fata lui Kopecky si Ingram, dar la 8 secunde in spatele lui Kajetanowicz, care se impune si pe a treia proba din zi si se apropie de Simome si Sergiu la doar 4.2 secunde. La mijlocul zilei, echipajul roman fiind inca pe podiumul WRC2, pe locul 3.
Raul Badiu si Gabriel Lazar au si ei un inceput foarte bun de zi, cu al saptelea timp pe proba de deschidere a zilei, urcand un loc in clasamentul provizoriu al JuniorWRC, pana pe 5. A doua speciala de astazi aduce un nou loc bun in JuniorWRC pentru Raul si Gabriel, 5 intre juniori, in timp ce pe ultima proba echipajul face din nou o pana si pierde peste 2 minute pe proba de 20 de kilometri. In ciuda acestui incident, Badiu si Lazar isi pastreaza locul 5 in clasamentul provizoriu al JuniorWRC.
In WRC, ziua incepe cu multa drama – Thierry Neuville rupe suspensia Hyundai-ului i20 pe partea stanga fata si incheie proba cu peste 3 minute intarziere. Imediat dupa proba, Neuville si Gilsoul lucreaza intens la masina si schimba intre ele amortizoarele: unul din amortizoarele de pe spate este mutat pe fata masinii, dar echipajul e nevoit sa abandoneze si se intoarce in service. Tot pe prima speciala, Ogier are un timp incredibil si se detaseaza lider in fata lui Mikkelsen, care nu reuseste sa fie la fel de rapid ca ieri. Pe a doua proba, drama continua: Ogier are si el probleme tehnice si se opreste imediat dupa stop pentru a schimba piesele afectate. Cu ajutorul sfaturilor lui Evans, campionul continua si se impune pe ultima proba, avand piesele prinse cu o chinga, dar pierde 1 minut din cauza intarzierii intr-un control orar. Mikkelsen preia conducerea in WRC Turcia, urmat de Tanak si Latvala. Lappi abandoneaza dupa ce iese in decor; masina ramane suspendata initial pe un mal, ca mai apoi Yaris-ul sa se prabuseasca intr-o prapastie.