Echipajul 423, Octavian Tirnovean/Razvan Hulea a incheiat cu brio primul sau sezon in Campionatul National de Raliuri Dunlop. Sezonul a inceput in forta pentru cei doi, reusind la prima etapa sa urce atat pe prima pozitia a Debutantilor Cupei Dacia, cat si pe cea de-a doua a clasamentului general al Cupei, performanta repetata si la Arad, cand, pe langa cele doua podiumuri de la Cupa, au urcat si pe a treia treapta a podiumului Clasei 9. Dupa abandonul de la Iasi cei doi au avut un singur obiectiv pentru? ultima etapa a sezonului: sa se impuna in fata echipajului Florin Tincescu/Danut Hatigan. Dupa o cursa lipsita de probleme cei doi au reusit sa isi indeplineasca obiectivul. Asftel, echipajul 423 incheie sezonul 2011 cu locul 3 la Cupa Dacia, locul 2 la Debutanti Cupa Dacia, locul 3 la Juniori si locul 5 la Clasa 9.
?Primul an in CNR la Cupa Dacia. A fost un sezon care s-a terminat cu bine, desi am fost putin stresat de partea financiara, nefiind sigur la inceputul anului ca voi putea lua startul la toate etapele. Dupa un rezultat bun la Brasov am avut parte de un abandon la Targu Mures, abandon pe care mi-l asum in totalitate. A urmat Raliul Clujului, etapa cu un traseu dificil si murdar la care nu m-am simtit in largul meu. La Sibiu, cursa de casa, am avut un ritm bun, dar am fost tras inapoi de o pana facuta pe PS Santa. La Arad am reusit o cursa buna, la care am fost feriti de probleme. Tara Barsei a reprezentat pentru noi un raliu la care abia pe final am inceput sa mergem mai tare, dar a fost prea tarziu pentru un rezultat. Penultima etapa, Raliul Slot Machines Iasului, singura la care am luat startul si in 2010, s-a incheiat prematur pe a sasea speciala, din cauza unei probleme tehnice. Acest abandon ne-a facut ca la Bacau sa jucam totul pe o carte, pornind la egalitate de puncte cu Florinel Tincescu. A fost etapa frumoasa, am avut un ritm bun si am incercat sa ne apropiem de ritmul impus de Nastase si Ivan. Am fost feriti de probleme si astfel am reusit la final sa ne indeplinim obiectivele.
Vreau sa multumesc ?tuturor celor care au avut incredere in mine si m-au sustinut in acest competitional: copilotului meu, Razvan Hulea, parintilor mei fara de care nu as fi putut lua startul, lui Marco Tempestini pentru punerea la dispozitia noastra a asistentei tehnice in timpul raliurilor, baietilor de la Transilvania Motor Sport, lui Varu Nicu, lui Claudiu Trufin care a asigurat service-ul masinii de concurs inafara etapelor si nu in ultimul rand sponsorilor.
Pentru 2012 ne dorim sa putem lua startul la toate etapele Cupei Dacia si sa reusim o evolutie mai buna decat cea din acest an?, a declarat Octavian Tirnovean.
?A fost un sezon bun pentru noi, pe care l-am incheiat cu trei clasari pe podium. Am avut parte de o competitie stransa si tin sa felicit toate echipajele participante. In final, multumesc partenerilor si tuturor celor care ne-au sustinut?, a declarat Razvan Hulea.
In 2011, echipajul #423, Octavian Tirnovean/Razvan Hulea a fost sustinut de Atlassib, Pronto 949, Matec, Iony, Wiedmann & Winz Power Logististics. Parteneri tehnici: Transilvania Motor Sport.
PR Raluca Magdas
Foto: Sorin Pop