Cu doua saptamani inaintea etapei de Campionat Mondial din Corsica, Simone Tempestini si Sergiu Itu au participat la prima competitie pe noua masina de concurs, un Hyundai i20 R5. Dupa ce miercuri au efectuat o sesiune de teste alaturi de preparatorul italian Friulmotor, in cadrul careia au inteles mai bine comportamentul modelului korean, Simone si Sergiu au luat startul astazi in Rally dei Leghi, o competitie din italia, care a programat peste 70 de kilometri cronometrati pe lungimea a sase probe speciale.
Pe prima bucla a raliului, echipajul Napoca Rally Academy a avut un ritm bun pentru inceput, dar o rasucire i-a costat timp si a incheiat cu doar al patrulea timp in clasamentul general. A doua proba, in lungime de aproape 10 kilometri, aduce prima victorie pentru Tempestini si Itu – echipajul roman se impune cu un avans de 3,9 secunde si urca pana pe locul secund in clasamentul general, ca mai apoi, dupa o noua victorie de proba, de aceasta data categorica, cei doi se instaleaza la conducerea raliului, cu un avans de aproape 10 secunde.
A doua bucla a raliului, cu inca trei speciale programate, in lungime de 13,7 kilometri, 9,7 kilometri, respectiv 12,3 kilometri, aduce o noua serie de timpi foarte buni pentru Simone Tempestini si Sergiu Itu, rezultatul final fiind stabilit pe ultima proba. Cu un avans de 2 secunde, echipajul Napoca Rally Academy se impune in Rally dei Laghi, la debutul cu Hyundai-ul i20 R5. Un inceput excelent pentru Simone si Sergiu, in care ritmul aratat pe probele din Italia demonstreaza ca cei doi vor fi competitivi la finalul lunii, in etapa WRC din Corsica.
In paralel, weekendul acesta a avut loc o noua participare internationala a unui echipaj roman: Eugen Caragui si Robert Fus au luat startul in Rebenland Rallye, competite care s-a desfasurat in sudul Austriei, in preajma localitatii Graz. Prezenti la start cu un Peugeot 208 R2 preparat de Bako Rally Team, echipajul DTO Rally Team a avut parte de timpi buni pe probele speciale dar si de incidente nedorite. Desi au inceput cu ezitari si cu o usoara iesire in decor in urma careia 208-ul a fost suferit doar daune estetice, Eugen si Robert au crescut ritmul pe cele 16 probe speciale de vineri si sambata, reusind sa obtina timpi apropiati de echipajele din fruntea clasei 4, clasament in care modelul R2 a fost incadrat. La finalul raliului, echipajul roman a incheiat weekend-ul pe locul 6 in clasamentul categoriei, la o distanta considerabila de invingator, dar experienta acumulata va fi cu siguranta de ajutor celor doi in parcursul din Campionatul National de Raliuri 2019.