Raliul Moldovei a consolidat pozitia echipajului 465 – Florian Popescu si Alexandru Gheondea ? din cupa Dacia, si anume cel mai rapid Logan. O performanta consecventa care, daca se va mentine pe tot parcursul anului competitional, le va aduce baietilor trofeul cel mare la sfarsitul campionatului national de raliuri.
In ciuda performantelor reduse ale masinii din prima zi, Florian Popescu si Alexandru Gheondea au reusit sa se acceseze podiumul debutantilor din cupa Dacia, terminand pe un frumos loc 2.
? In prima zi am avut o problema cu sistemul de aprindere, din pacate. Acest lucru ne-a afectat serios ritmul si a crescut nivelul de stres. As vrea sa multumesc echipei de asistenta, care a reusit sa rezolve problemele, iar a doua zi masina a livrat corect puterea, fapt care s-a vazut si in rezultatele obtinute. Sunt foarte multumit de faptul ca am reusit sa ne imbunatatim relatia de pilot ? copilot, dar si timpii pe fiecare trecere pe probele Bacaului. Pe Trebes am reusit sa “dam jos” 40 de secunde fata de prima trecere, ceea ce m-a bucurat foarte mult. Mai sunt lucruri de imbunatatit, dar lucram progresiv la obtinerea unei performante pe care sa o putem sustine fara abateri. ?
a declarat pilotul de raliuri Florian Popescu.
In prima zi de concurs echipajul a fost fortat sa adopte un ritm lipsit de riscuri, dar si rezultatele au fost afectate serios.
A doua zi de concurs a adus in fata echipajului 465 probele de macadam complexe si atat de schimbatoare ale Bacaului, Hemeius, Trebes si Racova. Prima prestatie a celor doi pe macadam a pus la grea incercare rezistenta fizica si concentrarea echipajului, in caldura infernala, praful si noroiul raliului Moldovei. Impingand constant ritmul, Florian si Alex au reusit sa descopere noi limite ale Daciei Logan si s-au impus in pozitia de lideri ai acestui model de masina. Cei doi debutanti s-au urcat de doua ori pe podium, revendicand locul 2 in clasamentul debutantilor la Cupa Dacia si locul 1 in Trofeul Logan.
?Mi-a placut foarte mult macadamul Bacaului si faptul ca am reusit sa ducem Loganul la limita. Sunt aspecte pe care le putem imbunatati in dictare, ba chiar suntem obligati sa facem asta, dar luam lucrurile pe rand si invatam din propriile greseli. Trebuie sa lucram si la conditia fizica, pentru ca la startul ultimei bucle am inceput sa simtim oboseala si ne-am cam pierdut tonusul, iar nivelul de concentrare a scazut putin. Dar am reusit sa consolidam relatia de la bord si sa stabilim premisele unui parcurs plin de progrese.?
a declarat copilotul Alexandru Gheondea
Continuarea campionatului ramane sub semnul intrebarii pentru Florian, acesta fiind unul dintre pilotii care se autofinanteaza, cautarea sponsorilor ramanand activa de-a lungul anului competitional.
Echipajul 465 – Florian si Alex – le multumeste lui Titi Aur si Silviu Moraru pentru sustinere si indrumare, lui George Grigorescu – ?motorul? Cupei Dacia, partenerului media Rally Magazin/Motor Media – Alex Tamasescu . Multumiri speciale familiei si prietenilor – Florentin Ivan, Bogdan Talasman, Laurentiu Mandu, Cristi Parcalab, echipei tehnice – Sorin , Dragos , Cornel. Sa ne vedem sanatosi la urmatoarea etapa.
Comunicat de presa