Debutul pe macadam la Raliul Moldovei a fost unul dificil pentru liderii Campionatului Național de Raliuri 2, Cătălin Ienășel și Adrian Diaconescu, cei doi reușind doar un loc patru, după ce în debutul întrecerii s-au duelat pentru prima poziție. Problemele la suspensia spate a Mini-ului Cooper, cu care au câștigat patru etape în acest sezon, au transformat etapa băcăuană într-o luptă pentru supraviețuire, echipajul brașovean fiind nevoit să își adapteze evoluția pentru a putea ajunge la finalul întrecerii.
Etapa a șasea a Campionatului Național de Raliuri Betano a prilejuit debutul competițional pe macadam pentru Cătălin Ienășel și Adrian Diaconescu, liderii la zi ai diviziei secunde din CNR. Deși lipsiți de experiență pe această suprafață, cei doi au început bine etapa, reușind o victorie de probă în speciala a treia și ocupând locul doi la jumătatea zilei, la zece secunde de liderii Eduard Georgescu și Călin Paraschiv.
“Am început raliul puțin precauți, fiind o suprafață nouă, pe care avem multe de învățat” a spus Cătălin. “Am mărit progresiv viteza și la a doua trecere pe proba Trebeș am reușit prima victorie de specială pe macadam. Deși mai sunt destule lucruri de pus la punct, ne putem declara mulțumiți momentan, din punct de vedere al pilotajului.”
Jumătatea secundă a zilei avea să decurgă însă complet diferit pentru cei doi, care au constatat probleme la suspensia spate a Mini-ului imediat după finalul probei a treia. “Prinderile inferioare ale amortizoarelor spate nu au rezistat, astfel că a trebuit să ne adaptăm, reducând viteza pe porțiunile mai accidentate. Având un parc de asistență de doar 15 minute, nu am reușit să remediem problemele, astfel că ultima buclă de probe a fost și mai lentă, fiind concentrați doar la a ajunge la final” a completat Cătălin.
După o întârziere de 30 de secunde pe speciala a patra, cei doi au redus și mai mult viteza pe ultimele două probe, pierzând mai bine de un minut și jumătate, însă au ajuns cu bine la finalul întrecerii, unde au ocupat poziția a patra la Grupa A și un loc trei la clasa A2. Astfel, echipajul ICE Rally Team își menține poziția de lider în clasamentul grupei A din CNR2.
“Suntem mulțumiți că plecăm cu puncte importante de la Bacău și că am avut un prim contact pozitiv cu macadamul, în ciuda problemelor tehnice” a concluzionat Cătălin la finalul întrecerii. “Ne concentrăm pe pregătirea mașinii pentru etapa următoare, de la Iași, unde ne propunem să luăm startul mai bine pregătiți și să obținem un rezultat mai bun.”
ICE Rally Team este susținută în 2022 de parteneri puternici, care fac posibilă participarea la etapele CNR Betano: Liqui Moly prin Limorom Sibiu, Dinamic92, Textar TMD Friction, Denso, Milwaukee, Bilstein și Ice Team.