După ce a lipsit de la majoritatea etapelor din Campionatul Naţional de Raliuri, Artur Luca va reveni cu ocazia Raliului Iaşului cu o nouă maşină de concurs, la bordul căreia sper să aibă parte de un weekend de neuitat. El va fi secondat în noul model, cu care speră să se împrietenească cât mai repede, de Sabrina Camarda, alături de care a participat şi la prima etapă din acest an.
O să revin cu ocazia Raliului Iașului, pe care îl consider cumva un raliu de casă datorită prietenilor și cunoștințelor pe care le am acolo, cu o surpriză – voi fi la volanul unei mașini superioare, pe care doresc de mult să o pilotez, dat fiind faptul că am rămas foarte impresionat de ea după ce am văzut peformanța modelului la raliurile din Campionatul Mondial. Motivul absenţei în marea parte a sezonului a fost legat de un cumul de factori: în primul rând mi-am dorit foarte mult să fiu prezent la toate etapele de WRC din acest an şi mai am puțin și voi reuși, am muncit foarte mult să termin facultatea și am investit o mare parte din buget pentru a mă muta pentru prima dată singur. O mare problemă a fost și raliul de la Baia Mare, accidentul de acolo fiind aparent mic, dar cu consecințe costisitoare. A fost necesar un buget destul de mare și mult timp pentru a pune mașina pe picioare (neavând absolut nicio piesă de schimb la momentul respectiv), inclusiv motorul Suzuki-ului fiind afectat. În momentul de faţă maşina este perfect funcțională şi ready to Race. Ce a urmat după acest raliu au fost doar semne de întrebare despre cum va evolua anul şi sezonul meu, iar acum am ajuns în acest punct în care sunt pe cale să îmi îndeplinesc un vis!
a declarat Artur înainte etapei de la Iaşi
Iar dacă povesteam de o noutate privind maşina de concurs cu care Artur și Sabrina vor alerga la Iaşi, este vorba despre modelul Renault Clio Rally 5 pregătit de către braşovenii de la BOP Motorsport.
Modelele Rally 5, în special Clio-ul, sunt din punctul meu de vedere senzaționale, deoarece această mașină are capacitatea de a fi în top 10 la raliurile din Europa; bineînțeles că cea mai importantă este piesa dintre scaun și volan, dar cu siguranță și mașina ajută. Îmi doream de mult să pilotez o mașină cu cutie secvenţială și fiind un mare fan al modernismului am ales această mașină în detrimentul unui R2 sau Evo/Subaru pentru că ținta este în special să pot pilota o mașină modernă. Obiectivul este să merg în Clio Challenge şi momentan sunt în discuții cu organizatorul, cel puțin pentru Raliul Iașului, dorința evident fiind cât mai multe etape.
În momentul de faţă încercăm să obținem bugetul şi pentru Raliul Brașovului ceea ce se poate concretiza în curând. Acestea sunt planurile pentru ce a rămas din acest sezon, iar eu de-abia aștept să simt atmosfera din nou și să mă reîntâlnesc cu colegii. Mulțumesc tatălui meu și familiei pentru sacrificiile făcute și ajutorul dat pentru a participa cu un material de concurs performant!
a mai adăugat Artur