Bryan Bouffier invinge in Corsica! Desi Kopecky a incheiat prima zi in pozitia de lider in clasamentul general, francezul a pornit hotarat in aceasta dimineata si a reusit sa il intreaca pe ceh de pe prima speciala, mentinandu-si avansul pana la final. “A fost o prima proba alunecoasa cu mult noroi pe traseu. Mi-am pierdut de la inceput increderea si am un timp slab” a declarat Kopecky dupa prima proba a zilei. Breen, ce ocupa a treia pozitie inaintea startului in ziua secunda, a fost depasit de catre Sarrazin, motivul timpului slab pe PS7 fiind o usoara iesire in decor, dupa ce a inteles gresit un viraj dictat de catre copilot.
Bouffier isi continua galopul de sanatate, castigand inca 3 probe din patru posibile, una singura fiind adjudecata de catre Kopecky, timpul castigat de acesta nefiind de ajuns pentru a il depasi pe invingatorul din editia 2013 a Turului Corsicii. Breen revine pe podium pe a noua speciala a raliului, fiind imediat depasit de catre Sarrazin pe urmatoarea proba, lupta dintre cei doi anuntandu-se una extrem de interesanta.
Finalul de raliu a adus prima victorie in acest sezon pentru Bouffier, francezul reusind sa se distanteze de al doilea clasat, Kopecky, care a redus considerabil ritmul pe ultima speciala, constient ca pozitia secunda ii este de ajuns dupa ce a castigat toate cele trei raliuri la care a luat startul in 2013. Breen nu mai reuseste sa-l ajunga pe Sarrazin care forteaza pe final si se claseaza pe podium, in timp ce Delecour reuseste sa ramane in fata localnicului Maurin, cel mai bine clasat pilot din Corsica. Andreas Aigner invinge la Production Cup dupa un raliu extrem de bine calculat, fiind al saptelea in clasamentul general! Topul 10 este completat de catre Leandri, Bonnefis si Raoux.
Dupa ce a urcat pe prima pozitie abia la finalul primei zile de concurs, Andreas Aigner a reusit sa domine Production Cup, distantandu-se la minute bune de urmaritori. Desi a fost primul lider, Bonnefis n-a putut tine pasul cu modelul Impreza condus de austriac si a trebuit sa se multumeasca cu pozitia secunda, podiumul fiind completat de catre cehul Orsak. Marco Tempestini incheie inca un raliu dificil intr-o pozitie buna, fiind al patrulea in clasamentul Production Cup, dupa un start ezitant si precaut. Avand probleme intreg raliul cu franele modelului EVO 9, Bogdan Marisca a reusit sa urce pe a sasea pozitie in clasamentul PC inaintea ultimei speciale, dar, din pacate, un diferential spart l-au facut sa piarda un loc, terminand al saptelea. Totusi, echipajul Napoca Rally Academy si-a indeplinit obiectivul propus, acela de a termina raliul si a aduce puncte pretioase in lupta pe echipe.