- ?Ma mut la Brasov?, a spus Porcisteanu la finalul cursei
- Marisca si-a depasit obiectivul
- Girtofan nu a ?ghicit? gumele
- Mihalache, la 9 zecimi de podium
?Vallino? Porcisteanu a defilat pe ultimii 9 kilometri ai raliului, si, desi nu a batut proba, a castigat ?Tess Rally 2011?. Desi a avut diferentialul rupt, Manu Mihalache a fost cel mai rapid pe Poiana, dar i-au lipsit, in final, doar 9 zecimi, pentru a-l depasi pe Dan Girtofan, care a prins ultima treapta a podiumului. Al doilea, ?argintul? a fost Marisca, omul care, la inceputul zilei avea un singur obiectiv: sa termine cursa.
Porcisteanu si raliul lui de casa
Victoria lui Porcisteanu la Brasov nu este intamplatoare, intrucat pilotul pitestean se simte foarte bine la Brasov, el fiind la a treia victorie intr-o cursa organizata la poalele Tampei. ?Am sa ma mut la Brasov, pentru ca numai aici castig raliuri. Pot sa spun ca, deja, Brasovul este cursa mea de casa?, a spus Porcisteanu, care a continuat: ?Pe la mijlocul raliului, la intorcerea de la Babarunca, intrasem intr-o pasa proasta. Nu am avut gumele adecvate si Bogdan Marisca mergea extraordinar. Dar, pe ultimele doua probe speciale am facut alegerea corecta si nu am mai avut probleme?.
Marisca si-a depasit obiectivul fixat la inceputul zilei
Inainte de startul in probele speciale ale zilei de sambata, Bogdan Marisca avea un singur obiectiv: sa treaca linia de sosire, indiferent de loc. A reusit mai mult decat atat si a urcat pe treapta a doua a podiumului de premiere la Tess Rally 2011. ?Pot sa spun ca a fost o zi extraordinara. Am venit la raliu in ultimul moment si nu? credeam ca vom termina atat de bine. Ii multumesc lui Dan Necula, care a facut partea electrica a masinii, asa, fara nici un test. Le multumesc si baietilor, pentru ca au facut minuni in acest raliu si il felicit pe Vali, pentru ca a meritat victoria?, a spus Marisca.? Desi pe PS 5, adica pe cheia a facut alegrea corecta, acest lucru nu s-a mai intamplat pe ultimele doua. ?Nu am ales gumele corect. Am avut mult de munca, iar pneurile s-au facut praf?, a punctat clujeanul.
Girtofan nu a ?ghicit? gumele
Brasoveanul Dan Girtofan a reusit sa prinda, in-extremis, ?bronzul? la Brasov, in fata propriilor suporteri. Poate ca ar fi castigat, daca ar fi ales bine pneurile pe fiecare proba speciala. ?Am fost tot pe invers. Nu le-am nimerit pe nici o proba. Nu sunt multumit, pentru ca simteam ca astazi pot castiga. Dar??, a spus Girtofan.
Mihalache, la 9 zecimi de podium
Ghinionistul zilei a fost Manu Mihalache, care a incheiat raliul cu diferentialul spate spart, terminand langa podium, la doar 9 zecimi de Girtofan. ?Am castigat Poiana, dar cu diferentialul rupt. S-a dus chiar la startul probei speciale. Daca nu s-ar fi dus, prindeam podiumul?, a spus cel care a luat startul datorita prietenilor, dar care va merge si in etapa urmatoare.
Debut cu dreptul pentru Keleti
La prima cursa pe noul bolid, un Mitsubishi Lancer EVO X, echipajul Edwin Keleti-Victor Ponta a ocupat locul 5, acumuland puncte pretioase in clasamentul general. ?La prima cursa cu noua masina, este un rezultat foarte bun. Am mers impecabil, sunt foarte multumit?, a spus Keleti.
In puncte, in clasamentul FIA, au terminat, in ordine, Bereczki, Stratiev, Tatoiu, Baldescu si Rus.
Ivan a abandonat, Nastase a castigat
In Cupa Dacia, principalul favorit, Viorel Ivan, care a dominat copios ostilitatile, a abandonat si i-a lasat cale libera spre victorie lui Bogdan Nastase, care a fost urmat, in clasamentul Cupei, de Bogdan Tarnovean si Spartacus Popa.
Surpriza Bereczki
Norbert Bereczki, campionul de anul trecut al diviziei secunde maghiare, la a doua cursa cu un Citroen C2R2 a castigat, fara probleme ?Citroen Racing Trophy?. In clasamentul competitiei monomarca, pilotul maghiar a fost urmat de Tihomir Stratiev si Alina Bunica.
Graef a punctat la impresia artistica
Fara Toyota Celica, Gunther Graef cu al sau Porsche 911SC, a fost punctul de atractie la clasa 11 (fosta grupa H), dar nu a prins decat ultima treapta a podiumului de premiere. Primul a fost Liviu Savu, iar al doilea a terminat Sorin Iliescu. Clasa 19 (fosta grupa K) a fost dominata de Danny Ungur, urmat, in ordine de Jean Tatu si Mihai Lacatus.
Tess Rally 2011, prima etapa a Campionatului National de Raliuri ? Dunlop, s-a desfasurat sub patronajul Consiliului Local si al Primariei Brasov, sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv, si sub directa supraveghere a Inspectoratelor Jude?ene de Jandarmi Brasov si Prahova, Inspectoratelor Jude?ene de Poli?ie Brasov si Prahova.
Tess Rally 2011 a fost sus?inut si in 2011 de compania brasoveana TESS – distribuitor Audi si Volkswagen, partenerul oficial, traditional, al raliului.
Compania Lubexpert Romania, distribuitor Mobil 1, s-a alaturat si in acest an companiei Tess , in calitate de partener oficial al Tess Rally 2011.
In aceeasi calitate a sustinut si in 2011 raliul Hotel Aro Palace, cel mai vechi si mai luxos hotel din Brasov, locatie care fost si gazda Tess Rally 2011.
Si compania KLAR s-a alturat listei de parteneri sustinatori. Compania care patroneaza pentru al doilea sezon consecutiv, Cupa Dacia, si-a continuat politica de expunere in Brasov.
Si compania brasoveana Kampur Service a “recidivat” in 2011 si a fost alaturi de Auto Blic pentru a sustine Tess Rally 2011 in calitate de partener.
Au fost alaturi de organizatori si in acest sezon parteneri de traditie, companiile brasovene de succes: Cyclon, Olmedo, Turbocar Serv, Silnef Security, Rent a new car. Multumiri speciale: RAT Brasov, P&P Brasov, Restaurantul Good Life Brasov
Dan Craciun
Ofiter de presa Tess Rally