Iata ca am ajuns si la „startul” episodului cu numarul 4 al blogului RallyFan – “Fanul numero uno” in care va voi relata noile mele experiente traite in masina de curse. Pana sa ating subiectul propriu-zis al acestui episod as dori sa imi exprim sincere condoleante familiei copilotului Adrian Berghea, care si-a luat ramas bun de la aceasta lume in urma unei lupte crancene cu o boala terifianta. Nu am apucat sa il cunosc personal pe Adi si totusi as vrea sa-i citez una dintre frazele care m-au marcat si m-au pus pe ganduri: “Daca aveti bani cumparati-va sanatate, nu masini scumpe”. Odihneste-te in pace campionule!
Ultimul episod a fost destul de vizualizat si foarte apreciat de multe persoane din lumea „noastra”, chiar daca aveam la baza un subiect mai „aprins” – alegerile de la FRAS. Am primit feedback din partea mai multor candidati, unii dintre acestia oferindu-mi mai multe detalii despre campanie si regulamente. Le multumesc tuturor pentru „cultivarea” acestor informatii si as dori sa-i urez bafta noului presedinte de la FRAS, Norris Mageanu. Norris, sper sa citesti in continuare aceste bloguri/pareri venite din partea celor care stau pe marginea probelor speciale, sunt multe probleme vazute mai bine de cei care sunt neimplicati „oficial” in fenomen.
Acum ca tot am terminat cu mult dezbatutele alegeri de la federatie putem intra in linie dreapta spre prima etapa a sezonului, Tess Rally 2015. Si cand zic „putem” inseamna ca „fanul numero uno” s-ar putea sa predea stafeta altor persoane si sa se ocupe de noua sa posibila cariera de copilot. De la primul shakedown la care am participat alaturi de Simone Tempestini la Timis Rally 2013, m-am hotarat sa fiu implicat efectiv in acest sport. De atunci si pana-n prezent am batut tara in lung si-n lat, fiind prezent de pe margine la peste 80% din etapele CNR-ului. Incet, incet am devenit „fanul numero uno” (porecla primita de la Marco Tempestini) si am inceput sa cunosc oameni minunati si extrem de pasionati precum: familia Itu – Sebi si in special Sergiu, care m-au ajutat mult inca de la inceput, Rares Fetean, caruia vreau sa-i multumesc pentru toata sustinerea si increderea care mi-a acordat-o pana acum, Vlad Cosma,Vlad Miculici, Razvan Trisnevschi, Sebastian Gioarsa, Sebi Barbu, Raul Badiu, Horatiu Savu si multi altii.
Hotarat fiind alaturi de un prieten vechi (viitor pilot in CNR), am inceput sa ne interesam in stanga si-n dreapta de masina, echipamente, regulamente, etc. Multa lume se intreaba de ce postura de copilot si nu pilot? Raspunsul este foarte simplu: eu consider ca imi fac mult mai bine datoria si aduc un suport mult mai decisiv de pe scaunul din dreapta. Surpriza a venit la inceputul anului din partea lui Danny Ungur, care mi-a propus sa iau startul la Raliul Zapezii de la Cavnic alaturi de tanarul pilot baimarean, David Tarta. Nu am stat pe ganduri si am zis DA, iar, desi am avut parte de mai multa zapada decat ne asteptam noi, dar mai ales organizatorii, am reusit cu David sa obtinem locul 1 la 2WD si locul 7 la general. Ne-am simtit bine impreuna, chiar daca traseul a fost scurtat semnificativ si in ziua a 2-a de concurs nu am mai luat startul, dar am oferit o sesiune de Rally Taxi mai multor curiosi aflati in zona parcului de service. La Cavnic aveam sa-l cunosc pe Horia Chirigut, un cunoscut participant la Rally Raid care avea sa-mi propuna in urmatoarele saptamani sa luam startul impreuna la Covasna Winter Rally.
Desi a fost o decizie luata in ultima clipa, am acceptat aceasta propunere si cu o nebunie de ultim moment ne-am prezentat alaturi de „Loganescu” (Logan Cupa Dacia al echipei Danny Ungur Racing) la startul Covasna Winter Rally. Am reusit cu ajutorul unui bun prieten, care la nevoie se cunoaste (Sergiu Itu) sa incropim o dictare pe ultima suta de metri. Cumuland toti acesti factori, am reusit alaturi de Horia sa obtinem locul 4 la RC5 si locul 14 la general. Se pare ca l-am multumit pe Horia cu munca depusa si in urma cu doua saptamani mi-a propus sa participam impreuna intreg sezonul 2015, asa ca m-am pus pe fapte mari si am absolvit cursul de copilot al scolii Danny Ungur Racing. Vreau sa ii multumesc pe aceasta cale lui Daniel Ungur, cel care m-a „adoptat” in clubul sau alaturi de alti sportivi consacrati si m-a sprijinit atat cu material tehnic (echipamente) cat si cu sfaturi benefice. Nu stiu sa va spun pe ce masina vom concura, cert este ca va fi la clasa 9 si ne dorim sa participam si in cadrul uneia dintre cele doua cupe monomarca: Dacia sau Suzuki. Sper sa terminam cu bine toate pregatirile si sa fim prezenti la startul Tess Rally 2015.
Vreau sa ii urez la multi ani si multa sanatate lui Sebastian Itu, care astazi isi serbeaza ziua de nastere, si care imi ofera sfaturi si raspunsuri la toate intrebarile si nelamuririle pe care i le adresez de nenumarate ori.
Va multumesc tuturor celor care cititi acest blog, celor care trimiteti pareri pro si contra. Vom incerca cu trecerea fiecarui episod sa va oferim momente cat mai interesante. Pentru sectiunea RallyFan, echipa Rallymax impreuna cu „fanul numero uno” vor oferi sansa pe tot parcursul campionatului mai multor fani de a-si exprima parerile si trairile in acest blog. Cu mai multe detalii vom reveni in saptamanile urmatoare.