Am incercat sa vedem ce raspunsuri primim de la singurul echipaj 100% feminin din Campionatul National de Raliuri Dunlop atunci cand le punem aceleasi intrebari.
RallyMax: Felicitari pentru rezultatul de la Brasov al singurului echipaj feminin din CNR. Cum vedeti rezultatul din postura voastra?
The Blonde (Ekaterina Stratieva): Thank you! I am happy that this year I am back in Romania. For first rally it was good but this year I want to be faster.
The Curly (Carmen Poenaru): Multumim! Este un rezultat care ne multumeste, mai ales dupa ce am pierdut 20 minute pe etapa in prima zi blocate in zapada, ne-am dovedit ca atunci cand lupti pana la capat primesti si recompensa.
RallyMax: Dupa 3 raliuri (Rally du Var, IRC Insulele Canare, Tess Rally), care e relatia pilot-copilot in echipajul Stratieva/Poenaru?
The Blonde: I think is fine. Step by step, we start to be like one with Carmen. In Var the notes were very clean, but now with every new race I feel better. I think that I start to think in English.
The Curly: Nu a fost usor sa trecem la dictarea in engleza, dar cu foarte multa determinare am reusit sa ne omogenizam rapid. Ne-a ajutat si faptul ca avem chimie si intuim ce vrea cealalta sa spuna. Katja este o persoana foarte placuta si ne intelegem foarte bine si in afara masinii.
RallyMax: S-a laudat evolutia voastra la Raliul Brasovului. Cum comentati?
The Blonde: I know that we can go fast. If I have good concentration, old drivers say that I have talent. Now I work on this, how to be all the time in good concentration. In Brasov it was very hard for me but normal I say: What doesn?t kill me makes me stronger 🙂
The Curly: Ne bucura aprecierile celor din jur, dar in acelasi timp stim ca se poate mai mult. Am avut probe unde ritmul a fost bun si trebuie sa il mentinem si sa il dezvoltam. Din pacate nici bugetul nu ne ajuta sa avem o masina competitiva, dar incercam sa ne descurcam cu ceea ce avem si sa progresam pas cu pas.
RallyMax: Pe mai multe probe a nins iar asfaltul a fost alunecos. Cum s-a comportat C2-ul care e cunoscut ca o masina imprevizibila?
The Blonde: Yes it was very hard for us in the snow. You know that the C2 is a group A car. They are more aggressive. We had very big problem after the finish of the ss1. We stayed 20 min on one bridge.
The Curly: A fost greu prin lipsa cauciucurilor de iarna care nu erau permise in cadrul trofeului Citroen, dar au fost aceleasi conditii pentru toti cei din grupa noastra. Fiecare a incercat sa aleaga cea mai buna solutie pentru ziua a doua, in functie de inspiratie, experienta sau diversitatea cauciucurilor disponibile. Noi am gasit o cale de compromis si ne putem declara multumite, avand in vedere ca am reusit sa terminam cursa.
RallyMax: Care sunt obiectivele in CNR/IRC?Cate participari va propuneti in IRC in acest sezon?
The Blonde: We try to go on how many more is possible. Is very hard because we don?t have real sponsor but I hope that in time this will change. For CNR I am not sure that we will go in all rallies. For me it would be better if we have more starts in IRC. Our next start maybe will be Rally Tour de Corse.
The Curly: Pentru campionatul national eu imi doresc sa crestem ritmul si sa avem rezultate din ce in ce mai bune. Participarea in IRC este foarte costisitoare, dar este ceva ce ne dorim amandoua foarte mult. Ne vom inscrie sigur in Romania si Bulgaria, fiind raliuri de casa. Ungaria era pe lista noastra, dar odata cu anularea etapei, nu stim ce se va intampla. In functie de buget speram sa adunam 6 participari in IRC, atmosfera si calitatea organizarii sunt extraordinare!
RallyMax: In final, aveti cuvantul!
The Blonde: I miss Carmen, I miss all the boys that work for us, I want to go on the stages. I don?t want to stay in Bulgaria, I want that everyday is a race and I hope that one day we will find somebody that will help us with the budget.
The Curly: Le multumim tuturor celor care ne sunt alaturi, sprijinul lor este foarte important pentru noi, indiferent ca este unul moral sau financiar si vine din partea familiei, a prietenilor, spectatorilor, sponsorilor, partenerilor (Napoca Rally Academy) si nu in ultimul rand din partea voastra a jurnalistilor.
Credit foto 1 – Pagina oficiala Facebook – Carmen Poenaru