Dupa ce ani la rand Rally Show-ul de final de sezon de la Sibiu s-a desfasurat pe traseul superspecialei Raliului Sibiului, in 2012 organizatorii au ales sa vina cu o schimbare importanta, prin mutarea ultimului contact cu cursele din an al participantilor in CNR intr-o noua locatie, pe PS Santa. Locatia exacta pentru Sibiu-Santa Rally Show a fost reprezentata de ultimii doi kilometri ai probei de noapte din programul Raliului Sibiului, care au fost parcursi in ambele sensuri, zona fiind una care strange anual foarte multi spectatori.
Cu 31 de concurenti inscrisi care au schimbat mai multe masini, pilotii de top din CNR au fost reprezentati de echipierii Napoca Rally Academy care au venit in formula completa, concurand pe masinile cu care au evoluat in sezonul 2012, dar si la Cupa Logan, de Alex Filip, Sebastian Barbu, Rares si Serban Tomita, dar si de Vali Porcisteanu care a concurat pe masina juniorului sibian Octavian Tirnovean. O sansa de a participa intr-o competitie de anvergura?le-a fost oferita si unor partcipanti din Campionatul National de Slalom Paralel, multi fiind la un prim contact cu cursele organizate la nivel inalt.
Rapid si inselator, traseul Rally Show-ului s-a dovedit a fi extrem de dur pentru foarte multe masini de concurs, abandonurile fiind la ordinea zilei, in special in cadrul masinilor din grupa H, majoritatea participante in CNSP. Edy Rogozan, Laurentiu Borda sau Radu-Arhire Madalin au suferit iesiri in decor pe cei doi kilometri ai traseului.
La clasa 2+3, Rares Tomita a iesit invingator, dupa decizia lui Marco Tempestini de a retrage toate masinile care concurau sub culorile Napoca Rally Academy din cauza traseului care a ajuns la final distugator. Simone Tempestini l-a urmat pe sibian pe pozitia secunda, avand si cel mai bun timp al zilei 1:08.412, in timp ce Emanuel Ilina revine intr-o competitie cu un onorabil loc trei.
Alex Filip a invins la clasa 5+6 dupa ce in finala care trebuia disputata cu componentul NRA Vlad Cosma, acesta din urma nu a luat startul. Clujeanul a urcat la final pe pozitia secunda a podiumului, in timp ce Sebastian Barbu a reusit un excelent loc 3, fortand la maximum Renault-ul Clio RS cu care a luat startul.
Clasa 9 a fost una extrem de disputata, Florin Tincescu, Radu-Arhire Madalin, Sebi Barbu, Vali Porcisteanu si Florin Petrisor luptandu-se pentru podiumul provizoriu in prima mansa. La final, Florin Petrisor a castigat clasa, fiind urmat de juniorul Florin Tincescu si pe pozitia a treia de Radu-Arhire Madalin, care a aterizat, la propriu, cu masina de concurs in rau dupa ce un a facut pana la un cauciuc.
Clasa H a fost cea la care abandonurile au fost la ordinea zilei, castigatorul Radu David rupand un pivot al Renault-ului Clio pe una din coborarile pe macadamul dur de pe Santa. Andrei Chirtes pe noul Suzuki Ignis s-a clasat pe pozitia secunda dupa o evolutie buna, in crestere de la mansa la mansa, in timp ce ultima pozitie a podiumului a fost ocupata de membrul Sibiu Rally Team, Dan Magos.
Desi decizia organizatorului de a schimba locatia Rally Show-ului cu una complet noua a parut la inceput a aduce un plus de spectacol, participantii nu au privit-o ca pe o idee extrem de buna datorita degradarii intr-un ritm alert a macadamului si datorita lipsei aproape totale a spectatorilor. Acestia din urma au fost reprezentanti de familie, prieteni, obisnuiti ai raliurilor si de foarte putini curiosi care sperau sa vada spectacolul oferit pana acum de evolutia a doua masini in paralel pe traseul superspecialei din Sibiu. Spectacolul a fost limitat datorita sistemului de manse care presupunea parcurgerea traseului in ambele sensuri, dar si datorita duritatii macadamului, care cu fiecare mansa aducea mai multe abandonuri. Farmecul Rally Show-ului a fost dat intotdeauna de locatie (pista de autocross din Sibiu) si de posibilitiatea de a vedea in paralel, doua masini de concurs, iar in acest an acest lucru a lipsit.