Al-Attiyah a preluat conducerea pe prima proba de sambata cand Mikkelsen a suferit prima din cele patru pene de cauciuc, urmand ca in decursul raliului sa nu mai fie pus sub presiune nici macar de catre pilotul nordic care a pierdut foarte mult timp datorita problemelor. Dupa ce a folosit ambele rezerve pe PS11, Andreas Mikkelsen a adoptat o evolutie precauta, ca pe ultima proba sa isi lase copilotul la volanul Skodei Fabia S2000. Ajuns la final, echipajul se afla la al doilea titlu de campion in clasamentul IRC, dupa cel din 2011.
Ocupantul ultimei pozitii a podiumului in clasamentul general, Arai Toshihiro si-a consolidat prima pozitie in clasamentul Production Cup, unde l-a invins pe Jarkko Nikkara cu peste 2 minute si jumatate. Marco Tempestini a avut o evolutie la conservare intreg raliul, alegand o strategie care sa-i aduca punctele necesare pentru pastrarea podiumului in clasamentul PC. In clasamentul 2WD Harry Hunt obtine o noua victorie categorica, fiind la peste 13 minute in fata echipajului cipriot de pe pozitia secunda.