Dupa o serie de sezoane in care a dominat clar categoria masinilor cu 2 Roti Motrice, Edwin Keleti a trecut la pasul urmator, reusind ca dupa doar doi ani sa castige clasa 3. Cu un nou copilot in 2012, in persoana lui Boti Csomortani, Edwin a reusit 3 victorii de etapa la clasa si a terminat in clasament la mare distanta in fata urmaritorilor. Pentru sezonul 2013, cei doi vor continua in aceeasi formula, alaturi de echipa campioana in 2012: BCR Leasing Rally Team.
RallyMax:?Salut Edwin! Dupa pauza competitionala, intreaga lume a raliurilor romanesti vibreaza dupa noutati si zvonuri despre noul sezon. Voi aduceti ceva nou sau continuati in aceeasi formula care a avut succes in 2012?
Edwin Keleti: Dupa o pauza atat de lunga entuziasmul nostru este la cel mai inalt nivel! Nu am schimbat nimic la formula de participare si de ce am fi facut-o? Nu schimbi o formula castigatoare! 😉
In schimb m-am trimis inapoi la?scoala! Mai pe larg despre acest subiect in curand!
RallyMax:?Sezonul 2012 a fost pentru voi, am spune noi, unul foarte bun: ati iesit invingatori in cadrul clasei 3, iar BCR Leasing Rally Team, echipa din care faceti parte, a reusit sa castige titlul la echipe. Care crezi ca sunt sansele unei reeditari a acestor performante si in 2013?
Edwin Keleti: Nu este niciodata usor sa ajungi in varf, insa este mult mai greu sa ramai acolo! Am reusit lucruri foarte frumoase in 2012, mi-am atins niste obiective mai vechi, asa ca anul acesta voi putea fi mai seren. Nu stiu daca vom putea reedita performantele de anul trecut, evident ca vom incerca, insa se anunta un sezon extrem de interesant!
RallyMax:?Federatia propune pentru 2013 un program cu 9 etape in CNR. In care tabara te afli: a celor care contesta numarul prea mare de raliuri sau te bucuri de sporirea kilometrilor de proba speciala?
Edwin Keleti: Hai sa ne intelegem: noi suntem sportivi si am vrea sa concuram in fiecare weekend! Din pacate climatul economic e foarte dificil si nu avem posibilitatea sa gasim acesti bani suplimentari! In plus, regulamentele prevedeau 8 etape si nu 10! Insa se pare ca FRAS-ul nu este deloc interesat de aceste aspecte!
Tocmai de aceea am semnat o intelegere intre cele 4 echipe importante prin care am avertizat FRAS-ul ca vom boicota 2 etape daca nu se revine la structura anterioara.
RallyMax:?Intre cele 9 etape programate in 2013 se afla si doua, am putea sa le spunem, noi: Raliul Deltei si Raliul Harghita. Ce parere ai despre cele doua etape? Care crezi ca ar putea fi alte pretendente pentru calendarul CNR?
Edwin Keleti: In primul rand vreau sa-i felicit pe organizatori pentru curajul de a se lansa intr-un astfel de proiect! Speram ca ambele raliuri sa fie organizate la cel mai inalt nivel pentru ca ambele au partea lor de mostenire si istorie mai mult sau mai putin recenta in CNR!
Despre Raliul Deltei nu stiu nimic insa Harghita e un raliu superb si fanii sunt numerosi in zona! Ca sa nu mai vorbim de mancare care e excelenta insa aici si Tulcea este un loc interesant pentru cei carora le place pestele! Am vorbit deja cu organizatorii si mi-au promis ca o sa ne delectam cu peste din belsug! 😉
RallyMax:?Ce parere ai despre noul sistem de punctare? (N-1 pentru primele 4 etape si N-1 pentru urmatoarele 5 etape ale CNR 2013)?
Edwin Keleti:?Este foarte binevenit insa nu ar trebui sa avem 9 etape ci?8!!!
RallyMax:?Daca ai putea face o singura schimbare majora in cadrul organizarii CNR, care ar fi aceasta?
Edwin Keleti: As ?preda? drepturile de difuzare si promovare a CNR unei mari firme de publicitate si PR si le-as da un target de 3 ani in care sa creasca interesul publicului si al partenerilor economici in sportul nostru care, astfel, ar deveni mult mai sanatos!