Delta Rally a insemnat revenirea pe probele speciale pentru Vlad Cosma, pilotul clujean luand startul, in urma schimbarilor din Napoca Rally Academy, pe o Dacia Logan alaturi de Sergiu Itu. Desi nu a luat startul la primele doua etape ale sezonului, pauza nu si-a lasat amprenta asupra vitezei pilotului, acesta reusind o clasare pe pozitia secunda in clasamentul Cupei Dacia si al clasei 9, la putine secunde in spatele coechipierului Florin Tincescu.
RallyMax:?Salut Vlad! Felicitari pentru revenirea de bun augur in Campionatul National de Raliuri, cu un loc secund la clasa 9 si Cupa Dacia. In primul rand, dorim sa stim de ce ai fost absent la primele doua etape din acest sezon.
Vlad Cosma:?Ma bucur ca am din nou posibilitatea sa raspund la interviuri in calitate de pilot. Cu siguranta ma bucura revenirea. Mi-ar fi placut sa fie cu o victorie, dar locul 2 e cu siguranta mai bun decat nici un loc. La primele doua etape am lipsit din motive financiare. Mi-am dorit foarte mult sa schimb materialul de concurs, iar asta implica niste costuri pe care nu mi le-am permis si nici finantare nu am gasit. De la Tulcea echipa mi-a oferit ocazia sa pilotez un Logan. Stiind ca la Cupa Dacia lupta este foarte interesanta, ceea ce se traduce in pilotat la maximum, am decis ca este o provocare care merita revenirea la Logan.
RallyMax:?Ai revenit in competitie la Delta Rally, una dintre cele mai bine organizate etape din Romania. Ce impresii ti-a lasat raliul si care au fost plusurile si minusurile lui din punctul tau de vedere?
Vlad Cosma:?Raliul m-a impresionat din toate punctele de vedere, totul a fost perfect, nu prea am ce sa reprosez organizatorului, cel putin pentru noi a fost fara greseala, poate ca se putea compacta putin raliul, sa venim doar de miercuri la recunoasteri, dar cu siguranta Mihai si-a notat tot ce are de facut si Delta 2014 va fi si mai bun.
RallyMax:?Daca la finalul lui 2012 iti propuneai un upgrade al materialului de concurs pentru sezonul in curs, la Tulcea ai luat startul pe o Dacia Logan. In aceasta situatie, cand planuiesti sa faci pasul spre o masina 2WD de top sau spre una integrala?
Vlad Cosma😕Un upgrade al materialului de concurs era targetul pentru inceputul sezonului, dar care nu s-a materializat din motive financiare. Anul acesta este compromis din acest punct de vedere. Acum ma concentrez sa obtin rezultate cat mai bune la Cupa Dacia pentru echipa si sa adun un buget care sa-mi asigure o participare competitiva in 2014.
RallyMax:?Pentru prima oara dupa multi ani, locul din dreapta a fost ocupat de altcineva decat Florin Dorca. Am vazut deja pe unele filmari ca relatia cu Sergiu Itu a fost mai mult decat amuzanta, dar este una de lunga durata?
Vlad Cosma:?Colaborarea cu Sergiu se vroia inca inainte de Tulcea sa fie una de? viitor, iar Delta Rally a confirmat ca totul functioneaza ok si ca daca muncim in continuare cel putin la acelasi nivel putem sa ducem mai departe traditia familiei Itu.
RallyMax:?In situatia in care ai pierdut primele doua etape ale CNR, care e planul pentru sezonul 2013?
Vlad Cosma:?In conditiile clasamentulului N-1 din prima jumatate, doua etape de pauza nu sunt foarte ?costisitoare?. Vom continua in Cupa Dacia, dar fara sa ne propunem sa incurcam clasamentele ci doar sa mergem cat se poate de tare, cu siguranta cu cat concurenta este mai acerba cu atat nivelul pilotajului creste.
RallyMax:?Urmeaza Transilvania Rally, raliul de casa pentru Napoca Rally Academy. La ce surprize sa ne asteptam din partea echipei campioane in 2011?
Vlad Cosma:?Surpriza mare a fi tripla la general, dubla la Cupa Dacia si clasicul 1 la H…dar cred ca la aceeasi surpriza tintesc inca vreo 40 de concurenti, asa ca NRA isi doreste sa faca spectacol pe probe, dar pentru asta vrem ?tribune? pline!