Florin Tincescu nu va lua startul in Transilvania Rally, a patra etapa CNR din 2014, tanarul pilot NRA avand in program in acest weekend participarea la Ypres Rally, etapa internationala unde va lua startul in cadrul JuniorERC. Venind dupa o victorie la 2RM la Tulcea si o victorie la clasa la coasta de la Brasov, Florin pleaca spre Belgia cu moralul ridicat si nerabdator sa porneasca pe specialele rapide de asfalt de langa Ypres.
RallyMax: Salut Florin! Pentru inceput, spune-ne cum ai caracteriza in trei cuvinte acest inceput de sezon?
Florin Tincescu: Nu a fost inceputul pe care mi-l doream?sa ai 3 abandonuri in 3 raliuri nu este deloc usor.
RallyMax:?La prima etapa CNR din 2014, Raliul Brasovului, ai avut parte de mult ghinion. Ce s-a intamplat in cele doua zile in orasul de sub Tampa?
Florin Tincescu:?Dupa cum am declarat la inceput de sezon, anul acesta Campionatul National este pe planul doi, iar atunci cand participam la o etapa obiectivul nostru este sa parcurgem cat mai multi kilometri cu noua masina. La Brasov am pornit cu gandul de a nu forta si termina raliul, tinand cont ca avem o masina inferioara colegilor nostri cu care ne batem in clasamentul masinilor cu tractiune pe doua roti. Pe speciala a doua am considerat ca este mai ok sa protejez masina si sa nu abordez un viraj foarte la interior. Am gresit facand asta, deoarece colegii din fata au scos bile pe drum, masina a subvirat si am iesit usor in decor, ramanand suspendat. 10 oameni au incercat dar nu au reusit sa scoata masina de pe malul de pamant. Am decis apoi sa luam startul in Super Rally a doua zi, dar din pacate nu am reusit pentru ca rezervorul masinii a cedat dupa impactul de pe a doua proba.
RallyMax:?In Azore, acelasi ghinion al problemelor tehnice te-a urmarit. Cum ai primit aceste doua momente mai putin fericite?
Florin Tincescu:?Nu este usor sa treci peste astfel de probleme, dar sa speram ca ghinionul ne-a parasit si ne lasa acum sa ne facem treaba asa cum vrem noi de acum incolo.?
RallyMax:?Acum sa trecem la evenimente mai fericite 🙂 La Tulcea ai avut o evolutie foarte buna si ai iesit invingator in cadrul masinilor cu 2 Roti Motrice. Povesteste-ne despre acest raliu.
Florin Tincescu:?Si in etapa de la Tulcea am avut aceeasi strategie. Sa parcugem cat mai multi kilometri cu noua masina, doar ca aici imi doream sa si termin dupa problemele avute la inceputul sezonului. Am inceput prudent si nu am facut nicio greseala. Nu am avut niciun fel de problema tehnica si am profitat de problemele avute de Raul Badiu si Adrian Raspopa. A fost o victorie frumoasa, care a venit exact atunci cand aveam mai multa nevoie.
RallyMax:?Ti-a readus Raliul Deltei increderea necesara pentru a da maximul pe speciale?
Florin Tincescu:?Dupa Danube Delta Rally s-a vazut clar ca s-a schimbat ceva. In etapa de coasta de la Brasov m-am concentrat sa invat cat mai mult si sa merg din ce in ce mai tare.
RallyMax:?Dupa cateva luni la bordul micutului Citroen C2R2, cum te-ai adaptat la acest model? Cat consideri ca mai ai de invatat?
Florin Tincescu:?Dupa fiecare raliu timpii sunt din ce in ce mai buni. Asta inseamna ca ma adaptez noii masini care este foarte diferita de ceea ce am pilotat eu pana acum. Fiecare kilometru parcurs este important pentru noi si abordam totul pas cu pas.?
RallyMax:?Felicitari pentru rezultatul de la Marele Premiu al Orasului Brasov! Cum te-ai simtit pe cei 5 kilometri de concurs? A fost acesta un test bun pentru urmatorul raliu?
Florin Tincescu:?M-am simtit foarte bine la Brasov. A fost o etapa foarte bine organizata la care am mers cu drag impreuna cu echipa mea. A fost un test util pe asfalt si cred ca a fost o pregatire buna pentru cursa din Belgia. Sper ca acum sa avem un weekend cat mai bun: eu la Ypres in Belgia si colegii mei la Cluj, la Transilvania Rally.
RallyMax:?Desi pentru Napoca Rally Academy urmatorul raliu va fi cel din Campionatul National, Transilvania Rally, tu vei face deplasarea in Belgia, la Ypres. Care sunt asteptarile de la acest raliu, cunoscut pentru viteza sa pe specialele de asfalt?
Florin Tincescu:?Vreau sa termin acest raliu fara nicio problema tehnica. Este unul dintre cele? mai grele raliuri pe asfalt, datorita vitezei, capcanelor si zonelor de intersectii unde se va taia mult si asflatul va fi acoperit cu bile sau noroi daca ploua. Va fi cu siguranta o experienta extrem de utila pentru cariera mea.
RallyMax:?In final, ai cuvantul! Noi iti uram bafta la urmatoarele raliuri!
Florin Tincescu:?Ramaneti aprope de noi! Vom incerca sa va rasplatim cu rezultate bune si spectacol la maxim!!!! Multumim!