Transilvania Rally a pregatit in 2014 un total de 12 probe speciale dintre care 8 distincte, grupate in doua zile de concurs intense. Cu Manfred Stohl la start pe un Subaru Impreza de clasa 3, lupta urma sa fie mai intensa inca de pe prima proba, castigata de austriac. La final, Francois Delecour a reusit din nou sa se impuna cu aproape un minut si jumatate in fata lui Edwin Keleti care confirma forma buna din ultima perioada. Podiumul clasamentului general a fost completat de catre Dan Girtofan, brasoveanul fiind urmat de un pluton de 5 echipaje aflate la cateva zeci de secunde distanta: Simone Tempestini, Manfred Stohl, Marco Tempestini la doar 3 secunde de austriac, Sebastian Barbu si Gergo Szabo la doar 0.5 secunde de sibian!
Dupa abandonurile lui Adrian Raspopa si Raul Badiu, clasamentul 2RM a fost alcatuit integral din masini de clasa 9, 11 sau 13. Invingator la 2RM si Clasa 9 a fost Florin Petrisor, clujeanul revenind in stanga masinii de curse dupa cateva etape in postura de copilot al lui Radu Necula. Chiar daca a pierdut peste 1 minut cand a lovit masina pe PS7 “Floresti”, Petrisor s-a clasat in fata lui Radu Necula si a surprizei Andrei Museteanu, debutantul pornind in aceasta cursa pe un Suzuki Swift Cup.
In cadrul clasei 3 lider detasat a fost austriacul Stohl, urmat de Andrei Cascaval si Rares Tomita, clujeanul Horatiu Savu clasandu-se abia pe a patra pozitie la etapa de casa. Una din surprizele de la Cluj a fost clasamentul final al clasei 11, unde Dorin Banciu, pornit in prima zi pe anvelope de iarna de asfalt a reusit sa treaca in fata lui Danny Ungur, clujeanul avand pentru aceasta etapa un nou copilot in persoana lui Tudor Marza. Trebuie mentionat ca Danny si Tudor s-au clasat pe a doua pozitie a clasei 11 datorita penalizarilor in valoare de 1 minut si 10 secunde care au depasit avansul pe care cei doi l-au strans in fata lui Banciu pe probe. Podiumul a fost completat de catre Victor Baldescu in timp ce Ion Nicolae a incheiat al patrulea, pilotul participand cu un BMW M3 pregatit pentru C.N. Viteza in Coasta.
La clasa 13 a fost inscris un singur echipaj, format din Dan Nicoschi si Bogdan Moldovan, in timp ce clasa 15, a masinilor istorice, a fost adjudecata de Gugu Graef. La Cupa Dacia, Adrian Dragan, revenit la bordul unui Logan, s-a clasat pe pozitia secunda, in spatele lui Adrian Teslovan si in fata lui Peter Kelemen, in timp ce topul 6 a fost completat de Bogdan Talasman, Andrei Coreanu si Andrei Craciunescu.