Alba Motor Challenge a strans la startul editiei din 2014 un numar de 48 de piloti inscrisi, lupa anuntandu-se interesanta inca din saptamana premergatoare. Traseul rapid, cu multe capcane unde au avut loc incidente in anii trecuti, impreuna cu concurenta la majoritatea claselor CNVC au anuntat o competitie interesanta pe urcarea de la Straja, langa Alba-Iulia.
Dupa mansele de recunoasteri si antrenament din prima zi, mansele de concurs s-au desfasurat duminica, Lucien Horea, revenind dupa ritmul mai lent de sambata, castiga etapa din judetul Alba. Podiumul general a fost completat de Ovidiu Zaberca si Armando Battocchi. Zaberca si Battochi ocupa si primele doua pozitii in clasamentul grupei H, fiind urmati de Horatiu Ionescu Cristea, intr-un podium cu 2 modele Ferrari. Desi a avut un mic incident ieri, cand a iesit usor in decor pe un viraj inselator, Adi Iliescu reuseste a cincea victorie consecutiva in cadrul grupei A, fiind cu un pas mai aproape de titlul de final de an. Pe podiumul grupei au urmat Cosmin Dragnea si Andrei Rudeanu, in timp ce grupa N a fost adjudecata de Alex Mirea, la prima participare pe o masina integrala! Rezultatul este unul excelent pentru Alex, care a profitat de o greseala a lui Marco Tempestini in prima mansa de concurs, italianul stabilit in Cluj fiind astfel doar pe pozitia secunda.
Dupa etapa de la Alba Iulia, Mihai Beldie isi adjudecat titlul in cadrul categoriei masinilor Diesel, pilotul local fiind pe 2 la finalul Alba Motor Challenge, dupa Emil Ghinea, si urmat de Hermann Melzer. In clasamentul masinilor istorice s-a impus Gugu Graef, urmat de Eduard Tontsch.
Galeria foto de la Alba Motor Challenge este disponibila in interiorul articolului.