Chiar daca a luat startul doar la prima etapa a sezonului, care a si castigat-o in cadrul clasei trei, Manu Mihalache a revenit la Bacau alauturi de un partener nou, eMAG. Desi cutia de viteze l-a tradat in ziua secunda a raliului din Moldova, Manu a avut o evolutie foarte buna la Bacau, avand in plan participarea la urmatoarele doua etape, de la Iasi si Harghita, unde tinteste victoria la clasa pentru a isi incerca sansa la podiumul de final de sezon al clasei 3.
RallyMax: Salut Manu! Desi fara un final fericit, te felicitam pentru revenirea pe probele de la Bacau cu un nou partener important, eMag. Care este istoria din spatele acestei colaborari si pe ce perioada este ea prevazuta?
Manu Mihalache: Salut RallyMax si pe toti fanii acestui frumos si nobil sport. Asa este, avem un nou partener serios alaturi de echipa noastra, eMAG. Aceasta colaborare are in spate o poveste, pe care o voi reda, cu permisiunea voastra, altadata.
RallyMax:?La prima etapa a sezonului, cu un sponsor puternic si mult entuziasm, ai reusit sa castigi clasa 3 in raliul de casa. Cum te-ai simtit in fata propriilor fani pe probe si pe podiumul de premiere?
Manu Mihalache:?Asa este, am inceput sezonul foarte motivati si cu un tonus ridicat. La Brasov, alaturi de partenerii nostri de la ProX, care ne sunt prieteni si sustinatori de lunga durata, eu si Jancsi am avut satisfactia unui rezultat foarte bun, locul I la clasa si 5 la general. Cum te poti simti pe probele de acasa, in fata propriilor fani si pe locul 1? Un singur cuvant: extaordinar 🙂
RallyMax:?Cu o promovare eficienta, ai revenit pe probele de la Raliul Moldovei. Cum te-ai simtit pe speciale pana la abandonul care a survenit din motive tehnice?
Manu Mihalache:?Asa este, am revenit pe probe, ce poate fi mai frumos….
Prima zi a raliului am abordat-o oarecum intr-un “safe mode on” deoarece, fiind prima data la Bacau, raliul era nou pentru noi. Prima proba, foarte tehnica, lunga si solicitanta pentru masina si echipaj, la finalul careia am ramas fara frana ultimii 4 kilometri (un sentiment interesant), ne-a placut foarte mult.
A 2 a zi am inceput-o in acelasi mod, fara sa fortam, avansul pe care il aveam in fata colegilor de clasa asigurandu-ne locul secund, deoarece de prima pozitie nu putea fi vorba cu Francois Delecour dezlantuit 🙂 . Din pacate, pe PS6, problemele la cutia de viteze s-au accentuat, aceasta spargandu-se. Pacat, nu?
RallyMax:?Care este planul pentru ultimele doua etape ramase in calendarul CNR 2014?
Manu Mihalache:?Vom fi prezenti la urmatoarele etape, in aceeasi configuratie!!
RallyMax:?In prezent nu ocupi un loc fruntas in clasamentul clasei 3. Unde crezi ca te-ai fi aflat daca sezonul 2014 era unul complet pentru tine si Jancsi?
Manu Mihalache:?Absenta noastra de la startul etapelor trecute, plus acest stupid abandon, fac sa nu fim in top trei al clasei, dar eu cred ca mai avem o sansa la podiumul de final de an, pentru care vom lupta pana la final. Sigur am fi fost pe podium, daca nu, chiar lideri ai clasei 3.
RallyMax:?Vei continua si in 2015 alaturi de aceiasi parteneri? Iti doresti schimbarea materialului de concurs sau vei ramane pe acelasi EVO de clasa 3?
Manu Mihalache:?Imi doresc sa continuam alaturi de aceiasi parteneri, si, de ce nu, sa cooptam si pe altii, in acest proiect pe termen lung.?Viziunea mea este urmatoarea: imi doresc nespus sa pilotez o masina ca si a colegilor nostri din fata, de clasa 2, cu adevarat o masina de curse: un Ford, o Skodita 🙂 Dar acest lucru poate intra in discutie numai dupa finalizarea bugetului pe 2015.
RallyMax:?Multumim! In final, ai cuvantul!
Manu Mihalache:?Si eu va multumesc voua si celor care ne urmaresc si au incredere in noi!!!
Foto: RallyCow. Multumim!