Dupa Challenge-ul din toamna 2014, Sibiu Rally isi dezvaluie secretele la revenirea in Campionatul National de Raliuri, de aceasta data pe asfalt. A treia etapa de asfalt din acest sezon programeaza 82 de kilometri de speciala, fiind incluse urcarea si coborarea pe Transfagarasan, acolo unde motorsportul a poposit in 2014 in cadrul unui festival de neuitat.
Raliul sibian se prezinta echipajelor si spectatorilor intr-un format redus in perioada 20 – 23 august, cu deja celebrul City Demo care se desfasura in perioada includerii etapei in competitiile internationale ERC si IRC. Startul festiv si Demo-ul de pe strazile istorice din Sibiu vor avea loc joi seara, in timp ce shakedown-ul se desfasoara in apropiere de Gura Raului, pe drumul cunoscut fanilor raliurilor sub numele “Calugaru”, o fosta proba de macadam inclusa in programul raliului in editiile anterioare si care a fost asfaltata recent.
Prima zi de concurs debuteaza, la fel ca si Rally Challenge-ul din 2014, cu urcarea pe “Paltinis”, in lungime de 10 kilometri, iar mai apoi, dupa o regrupare in zona statiunii montane, cu coborarea pe acelasi drum, una ce va fi inselatoare si dificila pentru echipaje, urmand a se desfasura la lumina farurilor suplimentare. Ziua se incheie cu un parc de service amplasat, ca e obicei, in Piata Mare, punctul zero al Sibiului.
Organizatorii au inclus in a doua zi de concurs 3 probe speciale, ce vor fi parcurse de 2 ori, printre care si urcarea si coborarea pe “Transfagarasan”. In lungime de 10.24 kilometri, ambele probe se vor desfasura intre Balea Cascada si Balea Lac, pe valea glaciara unde in 2014 un numar mare de spectatori a fost prezent. A treia proba inclusa in programul raliului este numita “Baraj”, o speciala care a fost prezenta si in programul Sibiu Rally 2014, etapa ERC care a fost anulata in februarie anul trecut.
Documentele oficiale ale Sibiu Rally 2015: