Echipa Danny Ungur Racing a fost reprezentata la Transilvania Rally 2015 de un numar mare de instructori, membri sau elevi ai scolii de pilotaj auto sportiv sau copilotaj care au luat startul in competitia desfasurata la Cluj Napoca, pe un total de 11 probe speciale. In programul raliului a fost inclusa si una din cele mai tehnice si dificile probe de asfalt din tara, “Rasca-Dangau”, dar si superspecialele din Turda sau de la Polus Center sau speciala de macadam de langa “Floresti”.
Printre echipajele care au reprezentat Danny Ungur Racing la raliul de casa se numara: Daniel Ungur & Florin Dorca (Mitsubishi Lancer EVO 7, clasa 11), Radu Necula & Adrian Temes (Suzuki Swift, clasa 9), Horia Chirigut & Andrei Hicea (Suzuki Swift Sport, Clasa 9 & Cupa Suzuki), Vlad Miculici & Rares Fetean (Dacia Logan, Clasa 9 & Cupa Dacia), Dan Nicoschi & Bogdan Moldovan (Seat Ibiza, clasa 13), Remus Cotut & Mircea Onofrei (Ford Fiesta, clasa 13), Florin Petrisor & Iulian Ichim (Citroen DS3 R1, clasa 9) si Sorin Moldovan & Tudor Vasile (Dacia Logan, Clasa 9).
Liderul echipei Danny Ungur, pornit cu o masina de top, a obtinut cel mai important rezultat din cadrul echipei, reusind, alaturi de Florin Dorca, victoria la clasa 11, in timp ce Radu Necula si Adrian Temes s-au clasat pe al treilea loc in cadrul clasei 9, Horia Chirigut si Andrei Hicea au ocupat acelasi loc in cadrul Cupei Suzuki, Dan Nicoschi si Bogdan Moldovan s-au impus la clasa 13, iar Vlad Miculici si Rares Fetean au reusit locul secund in cadrul Cupei Dacia.
In paralel, la Transilvania Rally au luat startul si alti elevi ai scolii de pilotaj si copilotaj, printre care si Vanessa Cadar, Adrian Jucan, care a fost prezent la o sesiune de Rally Coaching cu Danny inaintea startului, dar si Cristi Cotan, Sebastian Gioarsa, Gabriel Ene, Mihai Manole sau Raluca Magdas.
Dorin Costea, managerul echipei, se declara foarte multumit de rezultatele obtinute de echipajele Danny Ungur Racing: ?Sunt foarte multumit de ce au realizat baietii in acest raliu, unul dificil, in care temperaturile foarte mari si-au pus amprenta asupra materialului de concurs. Imi pare rau pentru cele doua echipaje abandonate: Remus Cotut-Mircea Onofrei si Florin Petrisor-Iulian Ichim. Din pacate, dorinta lor de a obtine un rezultat foarte bun i-a obligat sa forteze poate putin peste masura.?
Dupa o lupta interesanta pe parcursul celor doua zile de concurs, Radu Necula si Adi Temes au obtinut locul 3 la clasa 9, la doar 5 secunde de locul secund: ?Ne-am acomodat bine cu asfaltul dupa 3 etape de macadam si am avut un ritm constant pe durata raliului. Proba de 30 de kilometri in coborare a fost o experienta deosebita si asteptam cu interes Raliul Sibiului.” a declarant Radu la finalul Transilvania Rally 2015.
Pentru echipajul 479, format din Horia Chirigut si Andrei Hicea, Transilvania Rally a reprezentat o gura de aer si moral pozitiv dupa iesirea in decor de la Bacau, dupa cum declara Andrei: ?Dupa iesirea in decor de la Bacau ne-am dorit foarte mult sa fim mult mai atenti la recunoasteri, pentru a nu repeta aceleasi greseli, ceea ce am si reusit. Moralul nostru a revenit la normal si abia asteptam sa luam startul la Sibiu.?
Vlad Miculici si Rares Fetean au pornit cu obiectivul clar de a se impune in Cupa Dacia, dar ritmul impus de castigator i-a facut sa adopte o abordare precauta in ziua secunda, pentru a conserva un rezultat care ii mentine in lupta pentru titlul la final de sezon – locul 2 in cadrul cupei monomarca. ?Am avut o cursa buna, in care am reusit sa ne obisnuim cat de cat cu masina pe asfalt uscat, fiind prima cursa cu Loganul pe o astfel de suprafata. Am obtinut un loc 2 intr-un raliu foarte greu si asta ne face sa fim optimisti pentru ceea ce urmeaza in campionat. Il felicitam pe Danny, care a obtinut un loc 1 printr-o evolutie spectaculoasa, asa cum ne-a obisnuit de fiecare data? a declarat Vlad.
Dan Nicoschi si Bogdan Moldovan au dominat clasa 13 de la inceput pana la sfarsit, progresand de la proba la proba si avand un ritm foarte bun in comparatie cu masinile similare: ?Am terminat cu bine o noua editie a Transilvania Rally! Un raliu dificil, cu atat mai mult ca s-a desfasurat pe o caldura infernala. Am reusit un loc 1 la clasa, locul 4 la debutanti si locul 24 in clasamentul general din 48 de echipaje care au luat startul. Suntem foarte multumiti de evolutia noastra pe probe, iar Broscuta a fost cuminte si nu ne-a facut probleme majore!?
Dupa ce au lansat in premiera primul model R1 din Romania in saptamana premergatoare raliului, Florin Petrisor si navigatorul sau, Iulian Ichim, au incheiat prematur etapa de casa, cand o problema tehnica a cauzat o usoara iesire in decor, in urma careia Citroen-ul DS3 R1 nu a suferit daune majore. ?Conducerea cursei a stabilit o ordine de start pentru ziua secunda foarte greu de inteles, fapt care a starnit nemultumirea multora, inclusiv a noastra. Din pacate, am avut parte de probleme cu suspensia dreapta spate, care a cedat intr-un moment neprielnic, fiind siliti la abandon in urma unei mici iesiri in decor cauzata de aceasta? a declarat Florin, care isi doreste sa faca uitata cat mai repede aceasta etapa.
Remus Cotut a pornit in a doua cursa a carierei alaturi de experimentatul Mircea Onofrei, reusind sa mareasca ritmul de la o proba la alta, dar, din pacate, deznodamantul a fost unul nefericit: pe proba cu numarul 5, o usoara iesire in decor a pus punct raliului. ?Mi-am dorit foarte mult sa maresc ritmul la aceasta etapa, poate putin chiar prea mult, iar din pacate, pe finalul probei Dangau, am avut parte de o mica iesire in afara traseului in care am indoit un brat, fiind nevoiti sa abandonam.” a declarat Remus la finalulraliului.
Sorin Moldovan si Tudor Vasile au debutat la aceasta etapa in Campionatul National de Raliuri “Dunlop”, obiectivul principal al celor doi fiind terminarea curse: ?Transilvania Rally a fost pentru mine o experienta frumoasa, un vis realizat, dar si un obiectiv atins: sa ajung la finish intreg. Chiar daca am luat startul cu cele mai mari emotii din lume, pe parcurs acestea au scazut.? a incheiat Sorin.
Liderul echipei, Danny Ungur, se declara incantat de evolutia echipei din ultima perioada: ?Ma simt mandru, acum, la finalul raliului, cand toti membrii clubului nostru sunt multumiti cu rezultatele obtinute. Imi pare rau pentru Florin si Remus, insa aceste evenimente sunt un lucru normal in raliuri, unde esti expus la riscuri de fiecare data cand iti doresti un rezultat bun si esti nevoit sa fortezi pentru a-l obtine. Pe viitor vom incerca sa inscriem echipa si in campionat, acesta fiind unul dintre obiectivele noastre de lunga durata.?
Danny Ungur Racing este un proiect sustinut de catre MOL Romania, Colina Motorsport, D-Mack, Faist Mekatronic, PMA Invest, Roger Utilaje, Quantum Imobiliare, Auto Flux si de partenerii media 313.ro, RallyMax.ro, Autorally, autostiri,ro si SportLaTv.ro.