- Tess Rally 2016 a avut la start 17 echipaje echipate cu anvelope Hankook
- Primele trei echipaje din clasamentul general au concurat cu anvelope Hankook
- Cu conditii de aderenta variate si dificile, echipajele au fost placut impresionate de performantele anvelopelor
La fel ca in fiecare an, Tess Rally Pro-X 2016 a reprezentat o provocare pentru echipajele care au luat startul pe probele speciale din jurul Brasovului, vremea schimbatoare facand ca decizia alegerii anvelopelor de concurs sa fie una dificila si la startul acestui sezon competitional. Supranumit ?Monte-Carlo de Romania?, Raliul Brasovului a programat un total de opt probe special cronometrate, impartite in doua zile de concurs.
Daca la recunoasteri a predominat ninsoarea, pe parcursul celor doua zile de concurs vremea a fost extrem de schimbatoare, motiv pentru care pilotii au fost mereu supusi unei presiuni din prisma alegerii anvelopelor potrivite. Cu o prima zi in care suprafata a variat de la ud la umed si la uscat, ziua secunda de concurs a adus din nou ninsoarea pe probele speciale, astfel incat anvelopele de iarna au devenit o optiune, facand decizia alegerii una dificila pentru echipaje.
In acest sens, Bucur Tuning, importatorul si distribuitorul autorizat al anvelopelor Hankook Competition in Romania, a pus la dispozitia concurentilor o gama variata de anvelope, conforme cu noile reglementari ale Campionatului National de Raliuri 2016.
La startul competitiei brasovene s-au numarat 17 echipaje care au folosit anvelope Hankook, printre acestia numarandu-se si cele clasate pe primele trei locuri in clasamentul general: Simone Tempestini – Marc Banca, Dan Girtofan – Tudor Marza si Bogdan Marisca – Carmen Poenaru, dar si ocupantii pozitiei secunde la clasa 3, Rares Tomita – Levente Csegzy, echipajul format de Sorin Badea si Botond Csomortani (locul 5 in clasamentul general) si echipajele clasate pe locul 1, respectiv 3 la clasa 9/Cupa Suzuki: Csongor Szabo – Robert Maior si Radu Necula – Adrian Temes. Astfel, anvelopele Hankook si-au dovedit adaptabilitatea in conditii dificile si variate, oferind echipajelor un plus de aderenta si competivitate pe uscat, ud sau chiar si in conditii de iarna.
Calin Bucur, managerul Bucur Tuning Sibiu, s-a declarat multumit de feedback-ul primit din partea concurentilor ce utilizeaza anvelope Hankook: ?Am fost placut impresionat de parerile venite din partea pilotilor care utilizeaza anvelope Hankook Competition, stiind conditiile meteo de la Brasov care dau mari batai de cap concurentilor cu privire la alegerea cauciucurilor?.
Dan Girtofan, ocupantul pozitiei secunde in clasamentul general declara: ?Anvelopele Hankook au functionat bine, sunt constante atat pe suprafetele uscate cat si pe cele umede. In cele doua zile de concurs am folosit numai soft-uri, duminica le-am taiat un pic iesirile pe exterior?.
Ocupantul locului secund la finalul raliului, Rares Tomita utilizeaza anvelope Hankook de 3 sezoane, experimentand multiple combinatii de anvelope in conditiile variate de la Brasov: ?Folosesc anvelopele Hankook de 3 ani si am fost intotdeauna multumit de cum se comporta. Noua configuratie pentru anvelopele de asfalt mi-a placut si mai mult ca cea veche si abia astept etapa de la Sibiu sa ma bucur din nou de pilotajul pe aceste anvelope. Sambata am ales 4 slickuri soft si acestea s-au comportat mai bine decat ma asteptam. Duminica am facut o alegere ciudata, am pus doua slickuri soft si doua anvelope Monte Carlo in X. Cu toate ca a fost putin ciudat la inceput, mi-a facut placere sa pilotez in aceste conditii.?
Csongor Szabo, castigatorul clasei 9 si al Cupei Suzuki: ?Hankook-urile au fost superbe la Brasov si ne-au ajutat sa ne indeplinim obiectivul, acela de a castiga clasa 9 si Swift Sport Cup. Sunt incantat de anvelope si am simtit constant controlul pe orice suprafata la Tess Rally?.
Urmatoarea etapa programata in Campionatul National de Raliuri ?Dunlop? este Raliul Sibiului, competitie ce se va desfasura pe asfalt pe drumurile din judetul Sibiu si judetul Alba, inclusiv pe o sectiune din Transalpina.