Dupa un sezon 2016 in care a participat la volanul a doua masini diferite in Campionatul National de Rally2, Bogdan Moldovan continua participarea in aceasta competitie si in 2017, alaturi de Ana-Maria Popa, insa cu o noua masina, un Renault Clio 2 RS. Despre planurile pilotului clujean in ceea ce priveste sezonul 2017 puteti citi in interviul de mai jos.
RallyMax: Salutare Bogdan! Ne bucuram sa stam de vorba cu concurentii de la Rally2, un campionat unde atmosfera buna si fair-play-ul sunt la ele acasa. Suntem curios cum ai descrie acest campionat unde ai evoluat anul trecut cu doua masini: cu un Fiat Abarth, dupa care ai trecut la o superba masina Lada VFTS.
Bogdan Moldovan: Salutare RallyMax si salutare tuturor care ne urmaresc. Campionatul 2016 de Rally 2 a fost pentru noi unul al incercarilor. Pentru inceput am incercat sa ma reobisnuiesc cu raliul si cu un copilot nou, am incercat o noua masina, un Fiat Stilo, pe care nu am reusit sa o cunosc pentru ca am avut un accident la etapa de la Sibiu, iar de la etapa clujeana am schimbat din nou masina cu o Lada VFTS, cu care am incercat tractiunea spate, incercare cam nereusita.
RallyMax: Am vazut ca in pauza competitionala ai schimbat materialul de concurs? Cu ce masina vei lua startul in acest sezon?
Bogdan Moldovan: Da, asa este, am schimbat Lada cu un Renault Clio 2 RS.
RallyMax: In 2017 va avea loc al doilea sezon de la infiintare pentru Rally2, sora mai mica a Campionatului Nationial de Raliuri Dunlop. Care sunt planurile pentru tine in ceea ce priveste acest an?
Bogdan Moldovan: In acest sezon, in sfarsit avem un partener alaturi de noi, compania clujeana Novaservis Ferro Group. Planul este continuarea participarii noastre in Campionatul National de Rally 2, dar inca nu stim la cate etape ne vom alinia la start.
RallyMax: In aceasta iarna s-au adus foarte multe modificari asupra regulamentului pentru acest campionat Rally2, unde concurentii au fost cei care au venit cu idei si propuneri pentru Federatie. Ce parere ai despre noul format Rally2 si despre noile regulamente?
Bogdan Moldovan: Asa este, noi sportivii participanti in sezonul de debut al Rally 2 in Romania, am vazut din interior aspectele pozitive, cat si cele negative ale acestui campionat, si am venit cu idei si propuneri pentru imbunatatirea lui. Noul format este mult mai potrivit cerintelor sportivilor dornici sa participe in Rally 2, fiind un campionat pentru cei cu posibilitati financiare insuficiente pentru a accede in CNR-ul mare si o rampa de lansare pentru cei ce doresc sa debuteze in acest sport.
RallyMax: Revenind la sezonul 2016, care a fost etapa si proba speciala care ti-a placut cel mai mult si unde v-ati simtit cel mai bine?
Bogdan Moldovan: La primul raliu, la Brasov, am parcurs primii kilometri cu Fiatul Stilo in conditii vitrege, pe ploaie si ninsoare si nu ne-am putut bucura de probe. La Sibiu am avut accidentul pe prima proba a raliului. La Cluj am schimbat masina, dar nu am rulat mai mult de 20km cronometrati datorita neutralizarilor si anularii unor probe. Iar la Harghita pe cand am inceput sa ne intram in mana, Lada s-a defectat si nu a mai mers la potentialul ei. Asa ca, din pacate, campionatul 2016 nu ne-a prea reusit si nu putem spune ca am avut probe favorite. Cele mai frumoase momente au fost alaturi de colegii adversari de la Rally 2 cu care am format un colectiv unit si am creat o atmosfera de prietenie si buna dispozitie. In mod special ni s-a parut foarte frumos traseul Raliului Harghitei, care a avut un format compact, bine gandit si organizare foarte buna.
RallyMax: Bogdi, iti multumim pentru raspunsurile acordate, ne-a facut mare placere sa stam din nou de vorba.Iti dorim mult succes in 2017 iar in final, ai cuvantul.
Bogdan Moldovan: Va multumesc si eu pentru timpul acordat, si bineinteles pentru atentia acordat acestui sport, care in tara noastra chiar are nevoie de atentie. Sper sa ne vedem la cat mai multe raliuri in acest an si indemn fanii sa vina pe probe sa vada acesti “nebuni frumosi” care piloteaza cu viteza masinile lor galagioase.