Sezonul 2017 a fost unul al progreselor pentru Adrian Teslovan si Vajk Imre Cseh, echipajul reusind sa fie competitiv la bordul Citroen-ului DS3R3, cu care cei doi au devenit vice-campioni in categoria masinilor cu 2 Roti Motrice. In 2018, dupa o activare la Megamall in Bucuresti, unde masina de concurs a fost expusa, vor urma cateva surprize care vor fi dezvaluite pe postul radio RockFM, obiectivul principal al echipajului pe probele speciale fiind sa continue progresul si sa se lupte pentru titlul de campioni ai categoriei.
RallyMax: Salut, Adi! 2017 a adus un titlu de vicecampion pentru tine si copilotul tau, Vajk Imre Cseh. Cum ai descrie sezonul vostru, din punct de vedere a evolutiilor, a rezultatelor obtinute si a satisfactiei pe care ati avut-o la raliurile din calendar?
Adrian Teslovan: A fost un an in care am invatat sa devenim mai competitivi, un an in care am invatat mult, atat din punct de vedere tehnic cat si sportiv. Am inceput la Brasov cu un loc 2 previzibil, a urmat Cluj Napoca/ Transilvania Rally unde 2 pene de cauciuc pe primele doua probe ne-au scos din lupta pentru o pozitie pe podium, Arad cu deja clasicul loc 2, Bacau prima victorie din sezon in urma abandonului lui Adi Raspopa si Harghita prima etapa in care am ajuns cu ritmul acolo unde ne doream.
Ultimele doua etape ale sezonului, Iasi si Sibiu, au fost o combinatie ciudata din punct de vedere al sentimentelor traite, am abandonat tehnic la ambele etape ? la Iasi pe prima proba si am pornit in super rally a doua zi, iar la Sibiu pe penultima proba de pe locul 5 din clasamentul general. Am spus ciudat pentru ca am fost extrem de multumit de prestatia noastra de pe probe si dezamagit de problemele tehnice cu care ne-am confruntat ? fara sa fie vreun repros adus echipei tehnice care si-a facut exemplar datoria. Trecand peste toate eu zic ca a fost un an frumos in care ne-am bucurat de fiecare kilometru parcurs cu masina de concurs.
RallyMax: La inceput de 2017 v-ati propus sa cresteti ritmul si sa acumulati experienta cu Citroen-ul DS3R3. Cat progres simti ca ati facut din acest punct de vedere si ce va mai lipseste in prezent/ce mai poate fi imbunatatit?
Adrian Teslovan: Clar am facut pasi in acest sens, asa cum am spus si mai sus, suntem aproape de ce ne-am propus, mai avem de lucru, dar suntem optimisti ca vom reusi. Ritmul este in crestere, acum urmeaza sa ne remontam dupa o pauza destul de lunga, vom sustine o sesiune de teste in acest sens inainte de inceperea campionatului. Avem nevoie de cat mai multi kilometri de proba speciala si de experienta in descoperirea multitudinii variantelor de set-up ale masinii ? aceasta devenind un inamic in momentul in care esti pe varianta gresita.
RallyMax: Care sunt planurile voastre pentru sezonul 2018? Ce detalii ne puteti furniza in acest moment? Care sunt obiectivele pe care vi le propuneti in noul sezon?
Adrian Teslovan: Planurile sunt exact ca cele de anul trecut: progres si ritm mai sustinut la care mai adaugam un obiectiv anul acesta si anume: sa inceram sa atacam primul loc, titlul in clasamentul automobilelor cu doua roti motrice.
Continuam si anul acesta cu aceeasi parteneri, traditionali deja: UniCredit Leasing, Borsec, Defi, Cipi, Mobil 1 prin Star Lubricants, Set Prod-com, Interflon si cu partenerii media: RockFm si Vice.
Am inceput printr-o activare in ianuarie la Megamall in Bucuresti. Am pregatit si cateva surprize cu prietenii de la emisinea ?Playground cu Despot si Hefe? surpriza pe care o sa le dezvaluie baietii in cadrul emisiunii de la RockFm.
RallyMax: Ai in plan sa schimbi materialul de concurs in viitorul apropiat? Catre ce masina ti-ai dori sa faci trecerea?
Adrian Teslovan: Sigur ca avem in vedere si ne dorim sa schimbam automobilul de concurs la un moment dat, probabil in 2019 vom incerca acest pas. Pasul va fi spre un automobil cu tractiune integrala, desigur ca ne-am dori un automobil in configuratie R5, dar acesta presupune in primul rand un efort bugetar substantial mai mare fata de ce avem acum. Dar pe de alta parte suntem extrem de multumiti de automobilul actual si inca suntem departe de al exploata la capacitate maxima.
RallyMax: Ce detalii ne poti da despre Omega Motorsport, echipa care a fost inscrisa in CNR 2017? Exista planuri de formare a unei echipe in jurul Omega Motorsport si in 2018?
Adrian Teslovan: Ideea formarii echipei Omega Motorsport a fost a bunului meu prieten Tomi Abraham, aceasta echipa a avut la baza componenta vechii echipe in cadrul careia s-au legat adevarate prietenii si ne-am fi dorit toti sa continuam in aceeasi formula, in acelasi timp am avut in plan sa dinamizam si sa animam competitia in clasamentul pe echipe, plan care ne-a iesit ? un lucru extrem de bun pentru imaginea campionatului.
Suntem gata cu formula din anul acesta cu Catalin Grigoriu/Bogdan Rotaru la clasa 2, noi la clasa 5, Radu Necula/ Adrian Temes la clasa 9, Dan Zaharia/Dan Plugaru la Cupa Dacia si nu in ultimul rand Tomi Abraham cu Norbert Abraham la clasa 11- echipajul spectacol al campionatului. Numele echipei o sa il anuntam cat de curand.
RallyMax: Multumim! In final, te rugam sa adresezi un mesaj fanilor care se afla pe marginea probelor speciale si va sustin de fiecare data.
Adrian Teslovan: Va multumesc mult pentru interviu, pentru eforturile care le faceti pentru promovarea acestui sport, sunt constient ca nu este usor.
Fanilor acestui sport le multumim pentru sustinere, fara ei nu ar avea farmec si rost tot ceea ce facem. Ii asteptam pe probe, mai e putin si incepe noul sezon. Sunt convins ca vor fi spectatori multi si anul acesta mai ales ca atat noi cat si organizatorii in special fac eforturi pentru acest lucru.
Ne vedem la Brasov!