A doua zi lunga a Rally Mexico a debutat cu incidente importante si cu decizii care vor schimba cursul competitiei. Cu aproximativ 800 de metri inainte de sosirea primei speciale a zilei, Esapekka Lappi iese in exteriorul unui viraj si ramane suspendat, blocand aproximativ jumatate din drum. Dupa ce Kris Meeke si Elfyn Evans trec de finlandez, speciala este neutralizata. Desi Meeke se impune pe proba cu un timp excelent, marele castigator al deciziei este Sebastien Ogier, care a parcurs ultima sectiune a PS10 pe pana. Campionul en-titre primeste un timp din oficiu, cu 22 de secunde mai slab decat Meeke, si pierde doar o pozitie in clasamentul general.
Dupa timpul excelent de pe proba de deschidere a zilei, Kris Meeke, liderul provizoriu al raliului, are parte de o pana si pierde peste un minut si jumatate, cedand primul loc lui Ogier, care revine la conducere! Pe ultima proba de dimineata, dezastrul continua pentru britanic – cu suspensia Toyotei Yaris afectata si cu o roata stramba, Meeke pierde inca un minut si 45 de secunde fata de cei mai rapizi piloti de pe “El Brinco”, Ogier si Latvala, aflati la egalitate.
Astfel, inaintea celor 6 probe de dupa-masa, Ogier se afla la conducerea raliului, cu un avans de aproape 20 de secunde in fata lui Elfyn Evans si 41 de secunde in fata lui Ott Tanak, care, surprinzator, se afla pe podium, urmat de Thierry Neuville.
1. | Ogier S. – Ingrassia J. | |
2. | Evans Elfyn – Martin Scott | +19.2 |
3. | T?nak Ott – J?rveoja M. | +41.0 |
4. | Neuville T. – Gilsoul N. | +1:19.5 |
5. | Meeke Kris – Marshall S. | +3:21.2 |