La 9 ani de la ultima prezenta, Raliul Argesului nu putea sa revina mai interesant. Cu o prima zi cu doar trei probe speciale, doua treceri pe dificila “Curtea de Arges” si una pe superspeciala de 7,8 kilometri, competitia a debutat mai spectaculos si dramatic decat se asteptau fanii si concurentii.
Prima proba a zilei este oprita dupa doar cateva masini din cauza iesirii in decor a echipajului Titi Aur – Silviu Moraru, ambulanta intrand pe traseu pentru a efectua investigatii asupra durerilor de spate acuzate de copilotul Cotnari Rally Team. Din fericire, echipajul este in afara oricarui pericol. A doua trecere pe proba este parcursa de toate echipajele, numeroase incidente avand loc: rasturnari (Bogdan Gheorghiu, Dan Albut), iesiri in decor (Mihai Beldie, Alexandru Gheorghe, Bogdan Marisca) sau momente la limita (Adrian Teslovan, Mihnea Muresan) dar si multe altele. Pentru campionul din 2017, PS2 a insemnat si retragerea din cursa, singura rezerva fiind insuficienta pentru cele doua pene de cauciuc survenite in urma unei “calatorii” in sant.
Cu aproximativ 12.000 de spectatori la superspeciala, conform estimarilor jandarmeriei, ziua se incheie cu Simone Tempestini lider, pilotul Napoca Rally Academy adjudecandu-si toate cele trei probe speciale de astazi. Pe locul secund se afla Valentin Porcisteanu, urmat de Sebastian Barbu, sibianul care are un ritm excelent la debutul pe o masina R5. In categoria masinilor cu 2 Roti Motrice conduce Mihai Manole, urmat de Adrian Teslovan si Csongor Szabo, in timp ce clasa RC2N il are lider pe Razvan Trisnevschi, urmat de Andrei Girtofan si Cristi Timisica. Florin Tincescu e primul in clasa 11, urmat de Bogdan Nastase si Adi Iliescu, in timp ce clasa RC5 il are lider pe Bogdan Vrabie, urmat de Norbert Maior si Danut Budai.
Cateva fotografii marca RallyArt.ro sunt disponibile mai jos: