La etapa de debut a sezonului, Raliul Argesului, un numar de 16 echipaje au fost inscrise in Rally2, lupta pentru victoria in clasamentul general fiind una foarte stransa, diferenta dintre primii doi clasati fiind de doar 4,6 secunde, in timp ce locul trei s-a situat la 35 de secunde de lider. Ecarturile mici, masinile interesante si evolutia spectaculoasa a echipajelor, care obtin deseori timpi comparabili cu clasa RC5 din CNR, au transformat Campionatul intr-unul urmarit si asteptat de catre fani.
Programul Raliului Aradului pentru Rally2 cuprinde aceleasi probe speciale ca in CNR vineri, cand echipajele din campionatul secund vor parcurge “Frumuseni” de doua ori, “Sistarovat” si apoi Superspeciala din Arad, care are loc pe bulevardul principal din oras, in zona Primariei. Sambata, echipajele din Rally2 vor parcurge doar a doua bucla a zilei, cu o singura trecere pe “Conop” si “Nadas”, urmand ca apoi sa se deplaseze in Arad pentru festiviatea de premiere care va avea loc seara.
Cu 12 echipaje pe lista de inscrieri, Rally2-ul confirma ca a devenit, de-a lungul anilor, un campionat puternic, care strange la start nume importante si piloti rapizi. Daca in urma cu cateva sezoane aveam parte de cateva echipaje la startul etapelor de macadam in Rally2, in acest sezon lucrurile par sa se indrepte intr-o directie buna, cu toate cele patru clase populate. Grupa B, cea dedicata masinilor cu tractiune integrala, va avea la start doua echipaje: Emanuel Resiga si Denisa Draghici lasa in garaj Citroen-ul Saxo cu care au “alergat” la Raliul Argesului si pornesc in cursa aradeana pe Toyota Celica cu care au evoluat si in trecut, in timp ce Joanan Nagel si Ruben Nagel vor lua startul pe un Subaru Impreza.
In lipsa unei suspensii de macadam pentru Mitsubishi-ul Lancer EVO cu care a concurat in Raliul Argesului, Bogdan Moldovan va fi absent in Raliul Aradului, dar copilotul sau, Sergiu Rogozan, se va afla la start in dreapta lui Cristian Melczer, fostul pilot din Cupa Dacia revenind pe un model Logan in clasa A3 din Rally2, campionat in care a concurat in trecut. Dupa locul secund obtinut la primul raliu al sezonului, Dan si Alexandra Nicoschi vor lua startul pe deja celebra “Broscuta” – un Seat Ibiza GTI – si vor tinti podiumul general si chiar victoria.
Cea mai populata, clasa A2 va avea la start un numar de 5 echipaje, Cosmin Salistean si Stefan Raita fiind unii dintre favoriti la bordul Renault-ului Clio, in timp ce George Marinescu si Arnold Caitanu vor alerga in raliul de “casa”, cei doi timisoreni fiind inscrisi cu un Peugeot 206. Pe lista de inscrieri se mai afla echipajele Peter Havrilla & Iulian Marcus si Mircea Samuil & Romain Gilles.
Pe langa prezenta lui Melczer in clasa A3, categoria ii va avea la start si pe invingatorii de la Pitesti, Claudiu Albut & Alexandru Ursu, pe Paul Popa si Bogdan Gligor, juniorul care s-a clasat al doilea in clasamentul clasei la Raliul Argesului, dar si pe celalalt junior al categoriei, Aurelian Malutan, care va concura alaturi de Dorian Fazacas. Roland Csato si Sandor Csikos sunt singurii inscrisi in cadrul clasei A1, acolo unde vor lua startul cu un Suzuki Ignis Sport.
Luand in considerare duelurile frumoase de la Raliul Argesului, dar si schimbarea suprafetei de concurs, Rally2-ul se anunta interesant de urmarit la Raliul Aradului, multiple echipaje tintind victoria in clasamentul general, in timp ce fiecare clasa va avea parte de o competitie de urmarit intre echipaje pentru podium. Ca la fiecare raliu, recomandam sa asteptati echipajele din Rally2 pe probele speciale deoarece viteza concurentilor, prezenta unor masini interesante si spectaculoase si duelurile individuale vor fi, cu siguranta, pe placul fanilor.