De la debutul in raliurile din Romania in 2017, DTO Rally Team a progresat de-a lungul a doua sezoane din punct de vedere al materialului de concurs, dar si din punctul de vedere a valorii si vitezei echipajelor. Cu doua titluri de vicecampioni anul trecut, atat in clasamentul echipelor, cat si in cel general absolut, gruparea argeseana are parte de o componenta mai puternica in 2019.
Valentin Porcisteanu si Dan Dobre au schimbat masina de concurs, trecand pe un Citroen C3 R5 de ultima generatie, in timp ce Cristi Dolofan si Mihai Sandu vor lua startul pe un alt model de clasa RC2: Peugeot 208 R5. Cu doua masini de top, echipajele se pot lupta pentru podium si aduce astfel puncte pretioase pentru echipa. In clasamentul masinilor cu 2 Roti Motrice, Eugen Caragui si Robert Fus vor concura pe un Peugeot 208 R2, masina cu care echipajul a mai participat si la final de 2018, in timp ce Bogdan si Delia Nastase vor continua in cadrul clasei 11, pe Mitsubishi-ul Lancer EVO cu care anul trecut au incheiat pe locul secund in clasamentul categoriei. In final, echipa va fi reprezentata si in Cupa Dacia de catre Cristi Sugar si Vlad Colceriu, talentatul junior facand trecerea din Rally2 catre principalul campionat din Romania.
Raliul Argesului, etapa de casa a echipei, revine in 2019 in Campionatul National de Raliuri ?Dunlop? dupa o absenta de 9 ani. Pentru DTO Rally Team, raliul reprezinta mai mult decat participarea in fata propriilor fani, membrii echipei fiind implicati in organizarea etapei care are loc intre 2 si 4 mai. Cu 100 de kilometri cronometrati, Raliul Argesului va purta echipajele pe o proba speciala in apropiere de Curtea de Arges, dar si pe Transfagarasan, intre Cetatea Poenari si Conacul Ursului, aproape de zona alpina a Muntilor Fagaras. Cel mai asteptat moment de catre fani va fi, cu siguranta, superspeciala din Pitesti, care va avea loc vineri, incepand cu ora 17:00, in jurul Stadionului ?Nicolae Dobrin?.
Cu forte proaspete, masini de concurs mai bune si experienta acumulata de-a lungul ultimelor doua sezoane, DTO Rally Team porneste cu determinare in 2019, avand ca obiectiv titlul in clasamentul echipelor, dar si in cel general sau in categoriile unde echipajele iau startul. Cu opt raliuri programate in acest sezon, parcursul va fi unul lung, timp in care echipajele vor fi nevoite sa arate viteza, constanta, strategie si spirit de echipa la raliurile de la Arad, Bacau, Odorheiu Secuiesc, Sibiu, Iasi, Cluj-Napoca si Brasov pentru a se incununa campioni la finalul anului.
?In primul rand, ne bucuram mult ca raliul nostru de casa revine in calendar. Va fi o placere sa concuram in fata propriilor fani, mai ales deoarece este un nou inceput, cu o noua masina de concurs. Spectatorii locali ne vor motiva, in special pe superspeciala de la stadion, pe care sper sa ma impun si sa fac spectacol pentru pitesteni. Ne-am acomodat repede cu C3-ul dupa teste, desi primii kilometri au fost mai dificili decat ne asteptam. Dorim sa ne luptam pentru prima pozitie la Raliul Argesului si pe parcursul anului, dar suntem constienti si realisti ca nu e usor, fiind in fata unui sezon lung, cu 8 etape, in care trebuie sa fim constanti, nu doar rapizi.?
a spus Vali Porcisteanu inaintea startului in prima etapa a Campionatului National de Raliuri ?Dunlop?.
Trecerea de la un model de clasa 3 la o masina R5 este importanta pentru Cristi Dolofan si Mihai Sandu, echipajul avand astfel un material de concurs de top, cu care sa fie capabil sa se lupte pentru locurile fruntase in clasamentul general. Pilotul DTO Rally Team se simte excelent la bordul Peugeot-ului 208 R5 si porneste cu dorinte mari in noul sezon:
?Privim cu entuziasm la noul sezon deoarece vom concura cu o masina de top, rapida, distractiva, cu care ne putem lupta pentru podiumul general. Mai avem multe de invatat, sa crestem ritmul si sa fim mai rapizi, dar suntem pe drumul cel bun si avem sperante mari ca vom avea rezultate bune cu echipa in 2019. Nu puteam sa incepem mai bine sezonul decat la Pitesti, pe teren propriu, unde vom da totul pentru fanii argeseni, pe care-i asteptam in numar mare pe probele speciale.?
a declarat Cristi Dolofan inaintea startului in Raliul Argesului.
Cu doua raliuri la bordul Peugeot-ului 208 R2, echipajul Eugen Caragui & Robert Fus a demonstrat deja ca este rapid in cadrul clasei, acomodarea cu masina franceza decurgand excelent pentru cei doi.
?Imi place si imi prieste trecerea pe un model R2 – o masina excelenta, rapida, care ofera senzatii frumoase la volan. Ne dorim podiumuri in cadrul clasei RC4 si speram si la victorii, dar cel mai important e sa progresam si sa devenim mai rapizi de la o cursa la alta. Incepem sezonul la Pitesti, pe teren propriu, lucru care ne bucura enorm deoarece argesenii aveau nevoie de un raliu in judet?.
a spus Eugen Caragui inaintea startului festiv.
Dupa ce in 2018 au trecut pe o masina integrala, Bogdan si Delia Nastase vor continua participarile in cadrul clasei 11 si in acest sezon, avand ca obiectiv cresterea ritmului pe probe si clasarea pe primul loc la finalul anului.
?Anul trecut am ocupat locul secund in cadrul clasei 11. In 2019 vrem mai mult, ceea ce inseamna ca vom ataca titlul categoriei. Avem deja un an de experienta cu o masina integrala si suntem pregatiti pentru un sezon lung, dar care cu siguranta va fi frumos alaturi de echipa.?
a spus Bogdan Nastase.
Juniorul campion in Campionatul National de Rally2 in 2018, Cristi Sugar, se va lupta in noul sezon in Cupa Dacia, avandu-l alaturi pe Vlad Colceriu:
?Sunt bucuros ca pot participa in cadrul Cupei Dacia anul acesta, alaturi de DTO Rally Team. Lupta in cupa monomarca va fi foarte disputata in 2019, asadar la toate etapele vom avea parte de o lupta stransa, nu doar la prima etapa. Am asteptari mari si un obiectiv bine stabilit, titlul cupei, insa sunt constient ca acesta nu trebuie sa inlocuiasca dorinta si motivatia de a-mi imbunatati tehnica de pilotaj si de a progresa calm, cu rabdare. Raliul Argesului reprezinta o premiera pentru mine, fiind un vis vechi de-al meu sa concurez pe Transfagarasan. Tot ce pot spune este ca de abia astept sa iau startul!?
a spus Cristi Sugar.
In sezonul 2019, DTO Rally Team are alaturi o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, Imbold, Catena, Oscar Downstream, Tellur si Total Lubricants Romania.