Concurand in Cupa Dacia de la inceputul carierei de pilot, Andrei Mitre a continuat in acest sezon pe un model Sandero, dar a schimbat copilotul, avandu-l in dreapta pe Robert Maior. Cu un inceput de sezon sub asteptari, cu doua abandonuri si o cursa cu probleme tehnice la primele trei raliuri din 2019, ca mai apoi Andrei si Robert sa se impuna in Raliul Perla Harghitei si sa revina in “carti” pentru titlul Cupei Dacia. Pentru ca spectacolul sa fie complet, lupta pentru cupa monomarca se va da pe probele Tess Rally, acolo unde Andrei Mitre se lupta cu Cristi Sugar pentru titlul Cupei Dacia.
RallyMax: Salutare, Andrei! Transilvania Rally 2019 a fost o cursa in care lucrurile nu au functionat asa cum ti-ai dorit, rezultatul fiind unul putin sub asteptarile tale. Poveste-ne cum au decurs lucrurile in acest raliu?
Andrei Mitre: Salutare, RallyMax! Transilvania Rally a fost un raliu pe care il astepatm cu drag, dar norocul nu a fost de partea noastra la aceasta etapa. Prima zi a inceput cu probleme medicale pentru mine, iar ziua secunda a inceput cu o pana, astfel am pierdut orice speranta pentru un loc pe podium.
RallyMax: In 2019, in dreapta ta, s-a aflat un nou navigator, in persoana lui Robert Maior, unul dintre cei mai vechi sportivi din intrecerea interna. Cum a decurs colaborarea de-a lungul sezonului?
Andrei Mitre: Colaborarea cu Robert a fost de la inceput una excelenta. Ne stim de cand aveam 10 ani, pot spune ca am crescut alaturi de el si datorita lui am aceasta pasiune pentru motorsport. Faptul ca ne cunosteam de ceva timp a reprezentat un mare avntaj pentru noi, reusind sa ne intelegem foarte bine si am capatat incredere unul in celalat inca de la primii kilometri.
RallyMax: Lupta pentru castigarea Cupei Dacia ramane la fel de interesanta si pentru ultima etapa a sezonului 2019 din CNRD, Tess Rally. Acum, dupa Cluj, care sunt planurile voastre pentru aceasta cursa, una complet noua pentru toti participantii?
Andrei Mitre: Raliul Brasovului a fost mereu cursa mea preferata, aceasta fiind prima etapa la care am participat ca spectator si locul in care am descoperit raliurile. Anul acesta avem o noua provocare, un nou raliu, o noua suprafata. Sunt extrem de curios sa descopar noile probe si cu siguranta voi incerca sa scot un timp cat mai bun, sa fiu cat pot de sus in lupta pentru titlul Cupei Dacia.
RallyMax: Cat de multumit esti de parcursul vostru din acest sezon. Unde crezi ca se putea mai mult si care sunt raliurile in care totul a functionat perfect?
Andrei Mitre: Anul acesta a fost unul extrem de dificil pentru noi. Am inceput sezonul cu abandonul de la Pitesti, Aradul cu probleme tehnice, iar Bacaul cu abandonul numarul doi. Am reusit sa spargem seria de ghinioane la Raliul Harhitei, unde am obtinut victoria la Cupa. Cu siguranta la fiecare etapa se putea merge mult mai bine, dar pot spune ca sunt multumit de ce am facut pana acum.
RallyMax: La finalul Transilvania Rally, organizatorul Cupei Dacia, domnul George Grigorescu, a anuntat faptul ca in viitorul apropiat, modelul Sandero va suferi un nou upgrade. Ne poti oferi mai multe detalii despre aceste modificari?
Andrei Mitre: Intr-adevar, Sandero va primi cateva ”cadouri” pentru sezonul viitor. Exact cum a anuntat si George Grigorescu, este vorba despre un nou calculator, mult mai performant fata de cel actual, si un nou model de injectoare care vor permite o alimentare mai bogata. Am avut ocazia sa fac cativa kilometri cu masina in acesta configuratie si pot spune ca diferenta este una vizibila, facand modelul Sanero unul mult mai competitiv.
RallyMax: Andrei, iti multumim pentru raspunsurile acordate si iti dorim mult success pentru ultima cursa a sezonului iar in final, ai cuvantul!
Andrei Mitre: RallyMax, multumesc mult pentru gandurile bune! Ne vedem la Brasov, unde sper sa avem rezultatul dorit.